کد خبر 8298
۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

آصفری:

انحصار کانون وکلا باید شکسته شود

انحصار کانون وکلا باید شکسته شود

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: انحصار کانون وکلا در ممانعت از پذیرش شرکت کنندگان آزمون وکالت باید شکسته شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک  در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: برخوردی که با طرح معلمان طرح مهرآفرین صورت می گیرد، خارج از ضوابط و قانون است. این افراد ۱۰ یا ۲۰ سال است که با آموزش و پرورش همکاری می کنند و همه آنها هم در مناطق محروم کشور خدمت می کنند.

وی افزود: مجلس مجوزی نداده است که معلمان مهرآفرین را در قانون رتبه بندی قرار ندهند و به آنها علی الحساب داده شود و با آنها تسویه شود و از حضور آنها استفاده نشود. تجربه ای که آنها دارند به مراتب بیشتر از نیروهای جدید است، خواهش می کنم از وزیر آموزش و پرورش نسبت به معلمان مهرآفرین توجه کافی داشته و نگذارند حق آنها ضایع شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزرا برای حضور در استان مرکزی ادامه داد: هنوز مصوبات اجرایی و عملیاتی نشده است و مردم منتظر هستند، آقای رئیس جمهور؛ با نزدیک شدن به فصل سرما، مردم منتظر اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر شما به استان مرکزی هستند.

وی با اشاره به موضوع کانون وکلا افزود: اقدامی که کانون وکلا انجام داده و انحصاری که وجود دارد، نمی گذارند کسانی که در آزمون شرکت کرده اند، قبول شوند، باید برداشته شود. این انحصار باید شکسته شود.

انتهای پیام

کد خبر 8298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =