کد خبر 8530
۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

نوروزی در نطق میان دستور:

وزارت آموزش و پرورش نسبت به تبدیل وضعیت معلمان غیرانتفاعی ایثارگر اقدام کند

وزارت آموزش و پرورش نسبت به تبدیل وضعیت معلمان غیرانتفاعی ایثارگر اقدام کند

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از وزیر آموزش و پرورش خواست ضمن قرار دادن معلمان طرح مهرآفرین در طرح طبقه‌بندی معلمان نسبت به تبدیل وضعیت معلمان غیرانتفاعی ایثارگر توجه کافی و وافی ابراز شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسن نوروزی  نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای سالامی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۹ شهریورماه)  در نطق میان دستور خود گفت: یکی از امیدهای بزرگ ما روی کار آمدن دولتی مکتبی و معتقد به شرع مقدس بود که با روی کار آمدن آیت الله رییسی شاهد آن هستیم، انسان‌های مخلصی که در راه خدمت به نظام اسلامی زمین و زمان نمی‌شناسند، دولتی که امید را در ملت ایران زنده کرد و دشمنان را مایوس نمود. دولتی در راستای دولت‌های شهید رجایی و مقام معظم رهبری که در هفته دولت هزاران پروژه‌های اقتصادی، کشاورزی، نفتی، گازی و ... را مورد بررسی و افتتاح قرار دادند.

جنگ خودساخته اوکراین مکمل شکست‌های آمریکا در غرب آسیا است

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به چند نکته که باید به آنها توجه شود، ادامه داد:۱- حکم اعدام سلمان رشدی که پس از ۳۴ سال از وفات امام راحل(ره) توسط یک جوان مسلمان صادر شد، جوان مسلمانی که پس از صدور حکم امام به دنیا آمده و هیچ ارتباطی نه با ایران و نه با حزب الله لبنان داشت بیانگر نفوذ کلام اندیشه انقلاب اسلامی در اعماق قلب‌های جوانان است، ۲- ژنرال فرانک مکنزی فرمانده سابق سنتکام می‌گوید که جنگ افغانستان ترکیبی از شکست‌های نظامی و دیپلماسی آمریکا است این بیانگر قافیه باختن آمریکا در غرب آسیا است که با شکست او در جنگ خودساخته اوکراین این شکست‌ها در حال تکمیل شدن است.

وی تصریح کرد: یک اندیشکده آمریکایی که نزدیک به حزب دموکرات کردستان است می‌نویسد مانع اصلی احیای برجام واشنگتن است اگرچه تیم هسته‌ای کشورمان حتما مراقب تله‌های آمریکایی هستند و در هیچ امضایی تعجیل نخواهند کرد با ابراز خوش خرسندی از بازگشت آرامش به عراق عرض می‌نمایم شیوخ  فتنه‌گر منطقه بدانند با پول‌های ملت مظلومشان نخواهند نتوانست پایتخت اهل بیت عصمت و طهارت را به آشوب بکشند و چه خوش آن روزی است که پول‌های خونتون پهباد و موشک شود و بر سر شما و اربابانتان فرود آید. بدانید جوانان مظلوم منطقه به ویژه عراق قهرمان ظلم و ستم شما شیوخ مرتجع وهابی و مزدور صهیونیست‌ها را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

نوروزی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، خاطرنشان کرد: از وزیر کشور و استاندار جهادی و جوانمان جهت دستور پیگیری شهرستان شدن پرند کمال امتنان دارم، امیدوارم این پیشنهاد هر سریعتر به هیات وزیران تقویم شود.

وی افزود: انتظار دارد وزیران محترم جهاد کشاورزی  و نیرو جهت سرازیر نمودن پساب‌های تصفیه خانه‌های واوان، شاهدشهر، پرند و فیروز بهرام به دشت منطقه و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) انشالله به هر چه سرسبزتر شدن منطقه و باغات تلاش کنند و این سرسبزی باغات را از ۸ هزار هکتار به ۲۰ هزار هکتار ارتقا دهند.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: تحول در حوزه ده‌ها شرکت، شهرک و دهکده و لکه صنعتی منطقه با حضور بانک‌های ایران روس، و ایران ایر و ایران ترک در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) می‌تواند تسهیل‌گر مسائل بانکی بین کشورهای ایران و دوست ایران بالتبع واردات و صادرات شود و یک تحول اساسی در حوزه صنعت و تجارت صنعتی ایجاد نماید.

وی افزود: به آیت‌الله رییسی عرضه می‌داریم که شهرستان‌های پرشور بهارستان و دار المومنین رباط کریم و همچنین شهر مترقی و پیشرفته پرند آماده استقبال از شما است، انتظار داریم که در این منطقه حضور پیدا کنید.

نوروزی اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی به مناسبت تصویب قانون بانکداری تشکر می‌نماییم و همچنین از همکاران محترم انتظار داریم که انشالله در رابطه با اصلاح مواد ۲ و ۳ قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی به کمیسیون قضایی و حقوقی کمک کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: به وزیر آموزش و پرورش عرضه می‌داریم ضمن قرار دادن معلمان طرح مهرآفرین در طرح طبقه‌بندی معلمان چون معلمان قرآنی و دینی هستند که باید کمک شود بعد از ۱۶ سال از استخدام و بکارگیری آنها انتظار دارد که نسبت به معلمان غیرانتفاعی ایثارگر توجه کافی و وافی ابراز شود.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از وزیر بهداشت می‌خواهم نسبت به کلنگ زنی بیمارستان‌های حضرت ابوالفضل(ع) نسیم شهر و ثامن‌الائمه پرند دستور لازم را صادر فرماید.

انتهای پیام

کد خبر 8530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • س IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    11 0
    آقای نوروزی لطفا همچنان پیگیر تغییر وضعیت معلمان غیرانتفاعی ایثارگر باشید تا به نتیجه مطلوب برسیم کمال تشکر داریم از شما نماینده انقلابی
  • نازنین IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    9 0
    سلام تروخدا مارو استخدام کنید ۱۱ سال برای نیروی انتظامی قراردادی بدون بیمه خدمت کردم برای تبدیل وضعیت ایثارگران مراجعه کردم گفتند لشکری شامل کشوری نمیشه خدا شاهده فقط آرزوی مرگ میکردم با دلی شکسته به تازگی وارد مدرسه غیرانتفاعی شده ام از مهر ان شاالله مشغول به کار میشم مایی که هیچ کس رو جز خدا نداریم امیدمون بعد از خدا به این طرح تبدیل وضعیت ایثارگران هستش تروخدا این طرح اجرایی بشه اجر شما با آقا اباعبدالله
  • رشید IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    6 0
    سلام آقای نوروزی نماینده انقلابی ،ما معلمان غیرانتفاعی ایثارگر تمام چشم و امیدمان بعد خدا به شماست لطفا تروخدا پیگیر این طرح استخدام ایثارگران باشید
  • حسین IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    7 1
    سلام به اون خدایی که بهش سجده میکنید پیگیر استخدام معلمان غیرانتفاعی ایثارگر هم باشید خب بین معلمان دولتی و غیر دولتی درسته تبعیض هست ولی ایثارگر همون ایثارگره
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    5 0
    لطفا به خاطر خدا اجازه ندید حق این قشر زحمتکش پایمال بشود.
  • مربی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    سلام اقای دکتر نوروزی لطفا پیگیر تبدیل وضعیت مربیان پیش دبستانی ضمیمه دولتی ایثارگر باشید با سابقه و رشته مرتبط
  • مهرناز IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    3 0
    سلام، وقت بخیر اگر تبدیل وضعیت صورت بگیره، معلمانی که قبلا سابقه تدریس داشتن رو هم شامل میشه یا فقط اونایی که در حال تدریس هستن رو شامل میشه؟ و اینکه از چه طریقی میشه اعلام حضور کرد که معلم غیرانتفاعی ایثارگر هستیم؟