کد خبر 8556
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴

پاسخ به حواشی انتخاب دبیر مجمع نمایندگان گلستان توسط نماینده علی آباد کتول

پاسخ به حواشی انتخاب دبیر مجمع نمایندگان گلستان توسط نماینده علی آباد کتول

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی به برخی حواشی رخ داده پیرامون انتخاب دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان پاسخ داد.

به گزارش نمایندگان ما، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان گلستان با اشاره به اینکه امروز همه نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی‌ همدل و همصدا هستند، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان امروز نتیجه این همدلی را در توسعه نسبی استان و تلاش ثمربخش برای رفع محرومیتهای موجود می بینند.

وی با بیان اینکه ارتباط مجمع نمایندگان استان با استاندار گلستان نیز بسیار خوب و بر مدار توسعه استان و منفعت مردم‌می چرخد، افزود: ما نمایندگان به همراه استاندار گلستان در کنار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و آیت الله شاهرودی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری یک تیم بزرگ‌ هندل هستیم. ‌

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی پیرامون حواشی انتخاب دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان، خاطرنشان کرد: در ابتدای شروع به کار مجلس جدید اعضای محترم مجمع با لطفی که به بنده داشتند این بار مسئولیت را بر دوش بنده قرار دادند که از آنها تشکر می کنم.

نوروزی با تاکید بر اینکه پس از اتمام دوره ۶ ماهه دبیری بنده، اعضا بنا به نگاه خود و در کمال صمیمیت نمایندگان محترم دیگر را در این جایگاه انتخاب کردند، ادامه داد: در این دوره نیز دو تن از نمایندگان بسیار پرتلاش ما برای این جایگاه کاندیدا شدند که اعضای مجمع باز هم در فضایی صمیمی امان قلیچ شادمهر را انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ اختلافی میان نمایندگان مردم استان گلستان وجود ندارد، گفت: همه با هم در حال تلاش هستیم تا استان گلستان را که در اغلب شاخص های توسعه در رتبه‌های آخر کشور است به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام

کد خبر 8556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =