کد خبر 8616
۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰

چنارانی:

کاملاً موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم

کاملاً موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه کاملاً موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم و به نظرم با آغاز این حضور کار بسیار درستی انجام شد، گفت: قول می‌دهیم که حتی کمترین بد اخلاقی‌هایی که در گذشته در ورزشگاه‌ها وجود داشت، در جامعه زنان تماشاگر نباشد.

به گزارش نمایندگان ما، هاجر چنارانی  عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بانوان تماشاچی در ورزشگاه در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در هفته‌های گذشته مشاهده کردیم که در شرایطی عادی و فضایی مناسب بانوان وارد ورزشگاه‌ها شدند و مشکل و حاشیه‌ای نیز ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه «کاملاً موافق حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستم و به نظرم با آغاز این حضور کار بسیار درستی انجام شد»، بیان کرد: ان شاءالله این حضور در سایر مسابقات نیز ادامه داشته باشد؛ چراکه در جامعه زنان عده‌ای مطالبه دارند تا فرصت حضور در ورزشگاه‌ها و تماشای زنده مسابقات ورزشی برای‌شان فراهم شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مسئولان و مردم ایمان داشته باشند که جامعه زنان بیشتر از آنچه که خیلی‌ها فکر می‌کنند و حتی بیشتر از مردان جهت جلوگیری از هرگونه بد اخلاقی و بد رفتاری‌هایی که متاسفانه در گذشته در میان تماشگران مرد مشاهده می‌شد، ‌مراقبت می‌کنند و من قول می‌دهم که حتی کمترین آن بد اخلاقی‌ها نیز در جامعه زنان [تماشاگر] نباشد.

چنارانی افزود: با آنچه که در مسابقات اخیر فوتبال که با حضور تماشاگران زن اتفاق افتاد، مسئولان ایمان پیدا کردند که با حضور زنان هیچ اتفاق خاصی در ورزشگاه‌ها نمی‌افتد؛ در همین زمینه نیز از کسانی که زیرساخت‌های لازم جهت حضور زنان را فراهم کردند، ممنون و متشکریم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس همچنین درباره تاثیر حضور زنان در ورزشگاه‌ها بر فضای این محیط‌ها گفت: به نظر من مسابقات اخیری که بانوان به عنوان در تماشاگر حضور داشتند، با آرامش بیشتر و حواشی کمتری برگزار شد؛ فکر می‌کنم که حضور زنان در ورزشگاه باعث می‌شود حجاب و عفت بیشتر رعایت و حفظ و از پرخاش‌گری‌هایی که در گذشته شاهد بودیم، کاسته شود؛ حتی ممکن است حضور بانوان موجب از بین رفتن فضاهای نامناسبی که پیشتر در ورزشگاه‌ها شاهد بودیم، شود. اگر این مسیر ادامه پیدا کند، قطعاً جامعه ورزشی نیز به رضایت‌مندی خوبی می‌رسند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر 8616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =