کد خبر 8800
۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

وحیدی:

ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگیرند

ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگیرند

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: با توجه به سوابق ورزشی در دنیا می توان به گونه ای از ظرفیت دیپلماسی ورزشی استفاده کرد که اساسا در مسابقات ورزشی ورزشکاران ایرانی با رژیم اشغالگر قدس در یک گروه قرار نگرفته و مسابقه ندهند.

به گزارش نمایندگان ما، محمد وحیدی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تجربه تاریخی نشان می دهد که در گذشته برخی کشورها به دلیل جنگ و یا عدم هم خوانی سیاست هایشان، حاضر به مسابقه با برخی از حریفان خود نبودند. در این مواقع با تصمیم فدراسیون ورزشی ورزشکاران آن کشورها با یکدیگر مسابقه نمی دادند که نمونه بارز آن به دو کشور آذربایجان و ارمنستان و یا روسیه و اوکراین می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: با توجه به وجود چنین تجربه ای، ما هم می توانیم با استفاده از ظرفیت دیپلماسی ورزشی، فدراسیون های جهانی را مجاب کنیم تا به گونه ای برنامه ریزی داشته باشیم که ورزشکاران ایران و رژیم اشغالگر قدس با یکدیگر در یک گروه قرار ندهند.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان گفت: امکان مدیریت در حوزه ورزش بین المللی وجود دارد. باید از تمام فرصت ها استفاده کرد تا بتوان از تمام ظرفیت ورزشی کشور در مسابقات بین المللی استفاده کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 8800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =