کد خبر 881
۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

رئیس جمهور دستور قاطعی را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ دهد

رئیس جمهور دستور قاطعی را برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ دهد

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با انتقاد از به هم ریختگی بازار و افزایش در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم، گفت: از رئیس جمهور تقاضا داریم دستور قاطع را برای جلوگیری از افزایش و ثبات قیمت ها داشته باشد.

به گزارش نمایندگان ما، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس، در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، 3 شهریور ماه( مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت: امروز مجلس انقلابی در معرض آزمون بزرگی قرار داشته و وظیفه بسیار سنگینی را همانند وزرای انقلابی، ارزشی و جهادی بر عهده دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: ضمن تشکر از مدیریت شما که برای اولین بار جلسات مداوم در کمیسیون‌ها برگزار شد و اکثر وزرا در کمیسیون‌ها حضور یافتند در مورد ماده (204) آیین‌نامه بنابراین نیاز است مخالفان و موافقان  دقت لازم را در انتخاب وزرا داشته باشند زیرا امروز روزی سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است.

وی با استناد به اصل 135 قانون اساسی گفت: بر اساس این اصل هیأت وزیران تا تعیین دولت جدید باید به وظایف خود ادامه دهند، اما متأسفانه با بهم ریختگی بازار و افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم البته طی 8 سال دولت تدبیر و امید هیچ انگیزه‌ای برای بهبود امور نداشت و طی این چند روز پایان فعالیت کابینه نیز با افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها یادآور شد: بنابراین با توجه به اینکه با رأی امروز مجلس هیأت دولت جدید استقرار پیدا خواهد کرد نیاز است رئیس جمهور دستور قاطعی را برای جلوگیری از افزایش و ثبات قیمت‌ها داشته باشد؛ برای دولت مردمی آرزوی موفقیت داریم.

دکتر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: امیدواریم تا عصر امروز نتیجه قطعی کابینه مشخص شده تا مشکلاتی که اشاره کردید حل و فصل شود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =