کد خبر 8818
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

رفیعی:

گزارشات دیوان محاسبات مبنای تصمیم‌گیری شورای برنامه ریزی استان تهران باشد

 گزارشات دیوان محاسبات مبنای تصمیم‌گیری شورای برنامه ریزی استان تهران باشد

نماینده تهران در مجلس گزارشات دیوان محاسبات را قابل توجه و قابل اعتنا خواند و گفت: باید این گزارشات مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران باشد.

به گزارش نمایندگان ما، سمیه رفیعی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در نشستی با مدیر و کارکنان دیوان محاسبات استان تهران با قدردانی از دیوان محاسبات برای ارائه گزارش تفریغ بودجه ۱۴۰۰ زودتر از موعد و همچنین گزارشات تفریغ در مقاطع دو ماهه گفت: گزارشات تفریغ بودجه در برنامه‌ریزی صحیح مراجع قانونی موثرند.

وی با اشاره به اعلام رضایت مقام معظم رهبری از عملکرد دیوان محاسبات، از اقدامات دیوان محاسبات استان تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: انصافا  گزارشات دیوان قابل توجه و قابل اعتنا است و می‌تواند مبنای تصمیم گیری و برنامه ریزی شورای برنامه ریزی و توسعه استان باشد.

 وی با بیان اینکه دیوان محاسبات استان تهران از یک نظم و یکپارچگی خوب بهره می‌برد، افزود: شعار محوری و فناورانه بودن دیوان محاسبات موضوع مهمی است که در دوره مدیریتی جدید مطرح شده که نتایج آن موید  عملکرد مطلوب این سیاست و ارتباط مردم با دیوان از طریق سامانه پیش بینی شده است.

رفیعی همچنین موفقیت در بهره‌مندی از فناوری اطلاعات در حسابرسی‌ها بوده است لذا از همه کارکنان و حسابرسان و نخبگان دیوان محاسبات استان تهران تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. دیوان محاسبات توانسته اعتماد عمومی مردم جلب کرده و مورد وثوق عامه مردم باشد.

در این جلسه نامداری مدیر کل دیوان محاسبات استان تهران، عباسی مقرب و فهیمی معاونین دیوان محاسبات استان و محقق رئیس اداره بررسی‌های فنی خلاصه‌ای از گزارشات حسابرسی ارائه کردند.

انتهای پیام

کد خبر 8818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =