کد خبر 8841
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

اسماعیلی در گفتگو با نمایندگان ما:

مدارس و دانشگاه‌ها امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود

مدارس و دانشگاه‌ها امسال به صورت حضوری برگزار می‌شود

رئیس کمیته آموزش و تحقیقات کمیسیون آموزش مجلس گفت: کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها امسال به طور کامل به صورت حضوری انجام خواهد شد و دنبال آن هستیم که افت تحصیلی دانش‌آموزان هم جبران شود.

مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و تحقیقات کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره نحوه بازگشایی مدارس با توجه به دستورالعمل‌های مقابله با کرونا،  اظهار داشت: ما بارها تاکید کردیم که نظام آموزشی کشور بیشتر در فضای حقیقی خودش را نشان می‌دهد. فضای مجازی نمی‌تواند بین دانش آموزان و معلم کنش متقابل ایجاد کند.

وی متذکر شد: ما در دوران کرونا به ناچار به سمت و سویی رفتیم که اغلب کلاس‌های درس ما به سمت مجازی و غیرحضوری انجام شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا در کشور، امسال کلاس‌های درس را به صورت حضوری پیگیری خواهیم کرد.

اسماعیلی ادامه داد: اگر مجدداً شاهد اوج گیری بیماری کرونا باشیم، ما تجربه لازم را به دست آوردیم و به خوبی می‌دانیم که کلاس‌های خود را به چه صورت برگزار کنیم.

این نماینده مجلس یازدهم اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، باید بگویم که کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها امسال به طور کامل به صورت حضوری انجام خواهد شد.

رئیس کمیته آموزش و تحقیقات کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین تلاش ما این است که امسال با یک برنامه‌ریزی جدی‌تر بتوانیم افت تحصیلی برخی از دانش‌آموزان را که در دو سال گذشته به واسطه تعطیلی حضوری مدارس به وجود آمد، با روش‌های نوین و برنامه‌ریزی درست جبران کنیم.

وی اظهار داشت: تا زمانی که بیماری کرونا به طور کامل مهار نشود، ما باید همواره توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در مدارس و دانشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا مدارس به خوبی و به صورت حضوری دنبال شود.

انتهای پیام

کد خبر 8841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =