کد خبر 8876
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

شریعتی خبر داد

انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

انتخاب اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از انتخاب اعضای هیات رئیسه تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در زمان دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد.

به گزارش نمایندگان ما، مالک‌ شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: انتخاب اعضای هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از وزارت نیرو دولت‌های یازدهم و دوازدهم درخصوص توسعه ظرفیت‌های نیروگاهی کشور و انتخاب اعضای هیات رئیسه هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در دستور کار جلسه امروز کمیسیون انرژی قرار داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس رای اعضای کمیسیون  مصطفی نخعی به عنوان رئیس، مجید ناصری نژاد و محمدعلی محسنی بندپی به عنوان نواب رئیس و فرهاد طهماسبی به‌عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم انتخاب شدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین علیرضا ورناصری به‌عنوان رئیس، پرویز محمدنژاد و موسی احمدی به عنوان نواب رئیس و ابراهیم متینیان به عنوان دبیر هیات تحقیق و تفحص از وزارت نیرو در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با رای اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام

کد خبر 8876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =