کد خبر 8901
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

محسنی بندپی:

چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه از رنج و محنت سیل زدگان لذت می برد؟

چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه از رنج و محنت سیل زدگان لذت می برد؟

نماینده مردم نوشهر در مجلس با انتقاد از عدم تخصیص منابع لازم به ستاد بحران استان مازندران پس از گذشت ۷ هفته از وقوع سیل، از رئیس جمهور خواست به بی برنامگی های سازمان برنامه و بودجه خاتمه دهد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم چالوس، نوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) در تذکر شفاهی گفت: ابتدا لازم است از حضور ۲۱ میلیونی مسلمانان جهان در حرکت عظیم اربعین حسینی (ع) تشکر کنم و چه زیبا مسلمانان جهان فرمایش شهید سلیمانی را به نمایش گذاشتند که به راستی ما ملت امام حسین (ع) هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا لازم است از تمامی نهادها، گروه های جهادی، سازمان ها و وزارتخانه ها که در این حرکت همکاری کردند، به ویژه جمعیت هلال احمر و رئیس آن آقای کولیوند و معاون پارلمانی ایشان آقای عبداللهیان تشکر کنم. همچنین همکاران ما در نجف و کربلا آقایان مرعشی و درودی به واسطه مراقبت های بهداشتی از زائران جای قدردانی بسیار دارند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر در مجلس افزود: برای چندمین بار به رئیس سازمان برنامه، بودجه و محاسبات متذکر می شوم که پس از گذشت ۷ هفته از وقوع سیل، هنوز یک ریال به ستاد بحران استان مازندران تخصیص پیدا نکرده و این سوال مطرح است چرا رئیس سازمان برنامه و بودجه از رنج و محنت سیل زدگان لذت می برد؟ لذا از رئیس جمهور می خواهم به این همه بی برنامگی در سازمان به اصطلاح برنامه کشور خاتمه دهد.

انتهای پیام

کد خبر 8901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =