کد خبر 8930
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

متفکرآزاد در گفتگو با نمایندگان ما:

مجلس و دولت نمی‌گذارند سند ۲۰۳۰ در کشور اجرا شود 

مجلس و دولت نمی‌گذارند سند ۲۰۳۰ در کشور اجرا شود 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مجلس به طور جدی نظارت می‌کند و دولت هم پیگیر است و نظارت می کند و جلوی اجرای سند ۲۰۳۰ را می‌گیریم.  

روح الله متفکرآزاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای سالامی در گفتگو با نمایندگان ما، با تاکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم سند ۲۰۳۰ در کشور اجرا شود، اظهار داشت: معمولاً احیای تمدن و ریل گذاری بلندمدت کشورها در دنیا بر اساس نظام آموزشی و تربیتی آنان دنبال می شود.  

وی تاکید کرد: معماری حوزه تمدنی و آموزشی ما نیازمند سند بومی است و این همان سند تحول خودمان یعنی سند تحول ایرانی و اسلامی است.  

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اراده دولت و مجلس بر این است که جلوی نفوذ و اجرای چراغ خاموش سند ۲۰۳۰ در کشور را بگیرند.  

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته ممکن است برخی گزاره‌ها در سند ۲۰۳۰ باشد که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هم وجود داشته باشد که هیچ ربطی به نگاه غرب به مسائل ندارد. اجرای این موارد به این دلیل نیست که در سند ۲۰۳۰ آمده است، بلکه به این دلیل اجرا می شود که در سند تحویل خودمان آمده است.  

متفکرآزاد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به طور جدی نظارت می‌کند و دولت هم پیگیر است و نظارت می کند و جلوی اجرای سند ۲۰۳۰ را می‌گیریم و اجازه نمی دهیم این سند در کشور اجرا شود.

انتهای پیام

کد خبر 8930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =