کد خبر 8932
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

فروردین مطرح کرد

شروع امیدوارکننده تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر

شروع امیدوارکننده تیم ملی در مسیر جام جهانی قطر

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس با بیان اینکه با حضور کی‌روش چند دستگی در تیم ملی به طور کامل از بین رفته است، گفت: امیدواریم این شروع خوب، مقدمه‌ای برای حضور درخشان تیم ملی فوتبال در جام جهانی باشد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی درباره نحوه آماده سازی تیم ملی فوتبال در مسیر جام جهانی، عنوان کرد: پس از تغییر مدیریت فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی فوتبال، اهالی ورزش در خصوص سرنوشت تیم ملی نگرانی‌ هایی داشتند و بی ثباتی در تیم ‌های ملی فوتبال در رده‌های مختلف به این نگرانی‌ها دامن زد.

وی تصریح کرد: در این مقطع تیم ملی فوتبال با توجه به نزدیکی مسابقات جام جهانی به عنوان بزرگترین آوردگاه ورزشی در حوزه فوتبال باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف می‌شد و با حضور کادر فنی باتجربه و خبره شرایط را برای حضور هرچه مقتدرتر خود در جام جهانی فراهم می‌کرد.

رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس افزود: حضور کارلوس کی‌روش در رأس کادر فنی در ابتدا با انتقاداتی از سوی برخی از کارشناسان همراه بود اما مسابقه شب گذشته نشان داد که او توانسته است، وحدت و انگیزه را در تیم دوچندان کند و با حضور این مربی کارکشته نظم و انضباط و مدیریت که یکی از شاخصه‌های مربی گری او است، به تیم برگشته است.

فروردین با بیان اینکه روز گذشته یک تیم یکپارچه را داخل زمین مشاهده کردیم، اضافه کرد: مسابقه شب گذشته نشان داد که چند دستگی و مشکلات داخلی به طور کامل از بین رفته است و امیدواریم با حمایت همه جانبه هواداران فوتبال و مسئولان شاهد  نتایج قابل قبولی از تیم ملی در جام جهانی باشیم.

وی اضافه کرد: در راستای سیاست‌های دولت و مجلس که حمایت از ورزش را یک اولویت‌ اصلی خود می‌داند در رویداد مهم جام جهانی حمایت همه جانبه‌ای از تیم ملی فوتبال خواهیم داشت و در این مسیر مجلس و فراکسیون ورزش آماده هرگونه حمایتی از تیم ملی برای خشنودی مردم و سربلندی کشورمان است.

انتهای پیام

کد خبر 8932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =