کد خبر 8948
۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

بیانیه مجمع نمایندگان استان البرز؛

پرسنل فراجا دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تامین امنیت مردم می‌کنند

پرسنل فراجا دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تامین امنیت مردم می‌کنند

مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس در بیانیه ای ضمن محکومیت هرگونه حرکت ضدامنیت در سطح جامعه، از زحمات پرسنل فراجا و نیروهای بسیجی و امنیتی قدردانی کرد.

 به گزارش نمایندگان ما، مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن محکومیت هرگونه حرکت ضدامنیت در سطح جامعه، از زحمات پرسنل فراجا و نیروهای بسیجی و امنیتی قدردانی کرد.

مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از زحمات شبانه روزی پرسنل فراجا و نیروهای بسیج قدردانی کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«دشمنان انقلاب اسلامی در روزهای اخیر به بهانه فوت یک خانم همه تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق یکسری عناصر خودفروخته امنیت جامعه ما را برهم بزند؛ درحالی که  چه در این روزها و چه در ایام دیگر شاهد این هستیم که پرسنل فراجا و نیروهای بسیجی، دلسوزانه و به صورت شبانه‌روزی تمام توان خود را صرف تامین امنیت مردم می‌کنند.

پرسنل فراجا و نیروهای دریادل بسیجی ضمن عمل به وظیفه قانونی خود با صبر و متانت با حوادث موجود در جامعه برخورد می‌کنند و به نوعی هم به وظیفه‌شان عمل می‌کنند؛ بنابراین در این ایام شاهد آن هستیم که اغتشاشگران برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش کشور، مساجد، خودروها نیروهای اورژانس و پلیس را آتش می‌زنند که باید نیروهای امنیتی با آنها برخوردی جدی و درس‌آموز داشته باشند.

بنابراین مجمع نمایندگان استان البرز بر خود لازم می داند ضمن محکوم کردن هرگونه حرکت ضد امنیت جامعه از پرسنل فراجا، نیروهای دریادل بسیجی، نیروهای امنیتی و تمام دست اندرکاران تشکر و قدردانی و حمایت لازم را داشته باشیم.»

انتهای پیام

کد خبر 8948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =