کد خبر 8956
۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

گودرزی:

پروژه کنارگذر دورود به پیمانکار سپرده شده که تعهد داده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد

پروژه کنارگذر دورود به پیمانکار سپرده شده که تعهد داده تا پایان سال به بهره‌برداری برسد

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس گفت: پروژه کنارگذر دورود به پیمانکار سپرده شده که تعهد داده با کار دو شیفته تا پایان سال یک خط رفت و برگشت باند جنوبی آن به بهره‌برداری برسد.

به گزارش نمایندگان ما به نقل از ایسنا، حسین گودرزی نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کنارگذر دورود به طول ۱۲ کیلومتر بعد از سال‌ها توقف از اوایل تابستان امسال پیمانکارش تعیین شده و پای آمده است. این پروژه در حال حاضر در سه جبهه کاری قطعه هشت کیلومتری، قطعه مربوط به پل روی رودخانه تیره و قطعه چهار کیلومتری بعد از رودخانه کار می‌کند.

وی افزود: بناست دو شیفته کار کنند و قول دادند که تا قبل از پایان سال جاری یک خط رفت و برگشت باند جنوبی آن‌ به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از طریق ماده ۵۶ بانک‌های رفاه و توسعه تعاون برای این پروژه پول گرفتیم که آماده پرداخت است.

گودرزی گفت: از سفر رئیس جمهور نیز برای این طرح اعتبار گرفتیم و در بودجه سالانه قطعه دورود به داران نیز به این بخش اعتبار تعلق می‌گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم بعد از سال‌ها تعلل، کوتاهی و توقف این پروژه همانطور که شروع شده با نظارت و پیگیری مسئولان در موعد مقرر به پایان برسد.

انتهای پیام

کد خبر 8956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =