کد خبر 9001
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

رضوانی در نطق میان دستور:

مسئولان ارشد کشور ما رودربایسی دارند/ همه می‌دانند صورت مسئله چیست ولی طفره می‌روند

مسئولان ارشد کشور ما رودربایسی دارند/ همه می‌دانند صورت مسئله چیست ولی طفره می‌روند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: رضایت اکثریت مردم باید مورد توجه ما باشد، اما اگر حکومت ما دنباله روی رضایت خواص باشد، خواص هم راضی نخواهند شد چراکه نارضایتی عمومی وجود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز(یکشنبه ۱۰ مهر) در نطق میان دستور خود، ضمن قرائت آیاتی از قرآن مجید، عنوان کرد: خداوند ولی و نصیر است و اگر دنباله روی دیگران باشیم، با علم به این موضوع خداوند دیگر ولی و نصیر ما نیست.

وی با بیان اینکه جلب رضایت ۱۰۰ درصدی برای هیچ حکومتی، حق یا باطل، ضعیف یا قوی، غربی یا شرقی، انقلابی یا ضد انقلابی امکان پذیر نیست، افزود: از امام متقین باید آموخت، اگر راست می‌گوییم و پیرو امیرالمونین هستیم، رضایت اکثریت مردم باید مورد توجه ما باشد، اما اگر حکومت ما دنباله روی رضایت خواص باشد، خواص هم راضی نخواهند شد، وقتی نارضایتی عموم وجود داشته باشد. ولی در صورت رضایت عموم نارضایتی خواص آسیبی به ما نخواهد زد.

نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری اینکه مهم ترین مشکل ما رودربایسی است و مسئولان ارشد کشور ما رودربایسی دارند، افزود: همه می‌دانند صورت مسئله چیست ولی همه از مواجهه صریح با مسئله ای که بدیهی است، طفره می‌روند.

رضوانی اضافه کرد: بعد از قریب ۵ دهه دوباره در کشور کسانی پیدا شدند که برای قطب بندی جامعه تلاش می‌کنند. گروه منافقین، مسعود رجوی و دار و دسته‌اش در سال ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ بذر کینه پاشیدند و در سال ۱۳۶۰ درو کردند. این مدعیان دروغینی که از نظام مشروعیت زدایی می‌کنند و همه آن ها را می‌شناسند، همان دنباله روی منافقین و مسعود رجوی هستند.

وی تصریح کرد: همچنان که به درستی مسئولان ما در سطح بین المللی با معیارهای دو گانه مخالفند، در داخل کشور نیز باید مخالفت کنند. معنی ندارد که ما در سطح بین الملل با ناقضان حقوق بشر برخورد کنیم، اما در داخل کشور با کسانی که ماشین تولید نفرت و کینه شدند، برخوردی نداشته باشیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار کرد: کسانی که در قبال کشتن همسر شهردار اسبق نه تنها سکوت می‌کنند بلکه با بدنام کردن، می‌گویند مهدورالدم بوده است، همین افراد برای مرحومه امینی که اگر خلافی شده در حال رسیدگی است، سر و صدا به پا می‌کنند.

رضوانی تأکید کرد: از آقای رئیس جمهور که با خانواده خانم امینی ابراز همدردی کرد، تشکر می‌کنیم ولی از رئیس جمهور می‌خواهیم با خانواده کسانی که در خیابان‌ها نیز به دست هر کسی آسیب دیدند، نیز ابراز همدردی کنند.

وی همچنین از اینکه رئیس قوه قضاییه با همسر یک مجرم ملاقات کرده انتقاد کرد و گفت: آیا این امکان برای همه زندانیان فراهم است؟

انتهای پیام

کد خبر 9001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =