کد خبر 9055
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

جلالی در گفتگو با نمایندگان ما:

وزارت کشور بستر بیان اعتراضات را فراهم کند/ اعتراض نباید تبدیل به اغتشاش شود 

وزارت کشور بستر بیان اعتراضات را فراهم کند/ اعتراض نباید تبدیل به اغتشاش شود 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما خلأ قانونی برای بیان اعتراضات نداریم، بلکه خلأ اجرایی و مدیریتی داریم و وزارت کشور باید این مشکل را حل کند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، با بیان اینکه باید بستر لازم برای بیان اعتراضات مردم فراهم شود، اظهار داشت: این مسئله نیاز به قانون ندارد و کار مجلس نیست. با وجود این ما حاضریم به دولت در این راستا کمک کنیم.  

وی بیان کرد: در حال حاضر، مجلس شورای اسلامی چند پارکینگ دارد و پیشنهاد بنده آن است که این محل ساماندهی شود و اصناف مختلف وقت بگیرند و بتوانند اعتراضات خود را مطرح کنند و مسئولان هم باید گوش شنوا داشته باشند و مطالبات آنان را پیگیری کنند.  

نماینده مردم رفسنجان در مجلس تصریح کرد: ما خلأ قانونی برای بیان اعتراضات نداریم، بلکه خلأ اجرایی و مدیریتی داریم.  

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارت کشور باید بسترهای لازم را برای بیان اعتراضات مردم فراهم کند و مجلس هم به دولت و وزارت کشور کمک می‌کند.  

جلالی اظهار داشت: اعتراض جزو حقوق شهروندی است اما نباید اعتراض تبدیل به اغتشاش شود، افراد باید محترمانه درخواست خود را بگویند و مسئولان هم باید مطالبات آنان را پیگیری کنند. صدای مردم باید در مسیر قانونی شنیده شود.

انتهای پیام 

کد خبر 9055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =