کد خبر 9062
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

توضیحات نادری درباره عکس منتشر شده از او در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کار

توضیحات نادری درباره عکس منتشر شده از او در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کار

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره تصاویر منتشر شده از او در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش نمایندگان ما، احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار تصاویری از او در جلسه امروز مجلس برای بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز عکسی از بنده از جلسه رای اعتماد به زاهدی‌وفا منتشر شد که برخی ادعا کردند این تصاویر نشان‌دهنده مخالفتم با زاهدی وفا بوده و این که اصطلاحا باید ایشان «بیفتد» و رای نیاورد.

وی ادامه داد: قضیه این بود که در جریان شمارش آرای مربوط به وزیر پیشنهادی گیت ورودی به هیات رییسه بسته بود و تعدادی از نمایندگان برای کسب اطلاع از نتیجه آرا مقابل جایگاه هیات رییسه تجمع کرده بودند. با توجه به اینکه صدا در مجلس زیاد بود، برای پاسخ به سوال نمایندگان درباره نتیجه رای زاهدی وفا مجبور شدم با دست اشاره کنم که زاهدی وفا رای نیاورده و همین اشاره‌های من را عکاسان منتشر کردند؛ عکسی که برخی از آن به عنوان اعلام مخالفتم تعبیر کردند.

این عضو هیات رییسه مجلس توضیح داد: مخالفت در مجلس با نشان دادن عدد ۲ و موافقت با نشان دادن عدد ۴ با انگشتان دست اعلام می‌شود لذا نشان دادن حرکات شست به سمت بالا و یا پایین نشان دهنده رای آوردن و یا نیاوردن است.

نادری در پایان و در جمع بندی مجددا گفت: عکسی که از بنده منتشر شده این را نشان می‌دهد که در حال اطلاع رسانی به نمایندگان هستم که زاهدی وفا رای اعتماد را کسب نکرده و اعلام مخالفتم با ایشان نبوده است.

انتهای پیام

کد خبر 9062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =