کد خبر 9103
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

نادران:

اظهارات نوروزی نسبت به بنده در خصوص بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار کذب است

 اظهارات نوروزی نسبت به بنده در خصوص بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار کذب است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مطالبی که نماینده رباط کریم در جلسه قبل در خصوص بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار به من نسبت داد، کذب است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مهرماه) در تذکری با استناد به ماده (۷۵) گفت: مطابق این ماده اگر نماینده برای رفع اشتباه در همان جلسه یا جلسه بعد اجازه نطق بخواهد بدون رعایت نوبت ۵ دقیقه اجازه داده می‌شود و این در حالی است که از صبح بنده ۱۰ بار تقاضا کردم اما رئیس مجلس سرش را تکان داد، اعتنا نکرد تا زمانی که رفت، واقعا متأسفم که حداقل حقوق نمایندگان برای بیان تذکرات رعایت نمی‌شود.

وی  اظهار کرد: در جلسه قبل آقای حسن نوروزی مطالبی را به بنده منتسب کرد که برای رفع سوء تفاهم ضرورت دارد پاسخ آن در مشروح مذاکرات گفته شود زیرا وی برخی مطالب کذب را به بنده منتسب کرد. ابتدا در مورد سفر اربعین آقای زاهدی وفا نکاتی مطرح شد که چون ناظر به خود است از آن عبور می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: این نماینده بنده را به تناقض‌گویی متهم کرد و عنوان کرد در زمان بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی قبل، وی ۳ واحد مسکونی داشت اما من با آن مخالف بودم و این در حالی است که از زاهدی وفا حمایت کردم؛ آنچه در جلسه قبل گفتم تناقض‌گویی و دوگانه‌گویی نبود و بحث من هم مربوط به آپارتمان داشتن و ملک داری نیست چرا که به عنوان یک اقتصاددان می‌دانم که خلق ثروت در کشور ارزش است و اگر اشتغال‌آفرینی همراه با تولید سرمایه نباشد کشور دچار مشکل می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: در گزارش مربوط به وزیر پیشنهادی قبل آمده بود که ۹ واحد مسکونی به نام وی است اما در صحبت‌هایش عنوان کرد ۳ واحد مسکونی به نامش است؛ از وی خواستم روشن کند ۹ واحد به نام او است یا ۳ واحد و اصلا بحث این نبود که بگویم به این اعتبار به وی رأی داده شود یا خیر.

نادران خاطر نشان کرد: صحبت از دوگانه‌گویی و عدم صداقت است؛ اکنون هم می‌گویم اگر فردی معرفی شود که متقلبانه به مسئولیت رسیده باشد جلوی آن می‌ایستیم.

در ادامه علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: رئیس مجلس در زمان رفتن به من اطلاع داد که حتما فرصت ماده ۷۵ آقای نادران را در نظر گرفته و به او اختصاص دهیم که این موضوع هم انجام شد.

انتهای پیام

کد خبر 9103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =