کد خبر 9166
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

سرمدی:

سابقه سنوات جبهه و جنگ رزمندگان بعد از قطعنامه ۵۹۸ محاسبه شود

سابقه سنوات جبهه و جنگ رزمندگان بعد از قطعنامه ۵۹۸ محاسبه شود

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم خواستار محاسبه سنوات جبهه و جنگ رزمندگان بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۹ مهرماه) در تذکر شفاهی گفت: تذکر اول بنده به وزرای اقتصاد و نفت است، آنها موظفند در اجرای بند (و) تبصره ۱۵ قانون بودجه برای تسریع و تسهیل در اجرای طرح تامین برق چاه های کشاورزی اقدام کنند. بانک مرکزی مکلف است مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی را از طریق بانک های عامل با تضمین وزارت نفت در اختیار شرکت توانیر قرار دهد.

وی ادامه داد: تذکر بعدی من در مورد عدم محاسبه سنوات جبهه و جنگ رزمندگان بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ است، مستحضرید عملیات های مرصاد و کلیه عملیات های شمال غرب کشور دقیقا بعد از این مسئله اتفاق افتاده، لذا محاسبه سابقه جبهه این افراد کمترین توجه به این رزمندگان عزیز است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به موضوع معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: آقای رئیس جمهور، این وزارتخانه از پرچالش ترین وزارتخانه هاست، این وزارتخانه پیشانی شعارهای انتخاباتی شماست، بحث اشتغال، رفاه، خط فقر، تعاون، پرداختن به آسیب های اجتماعی و ساماندهی تمام شرکت های تابعه از این مسائل است.

انتهای پیام

کد خبر 9166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =