کد خبر 9248
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

در جلسه علنی امروز؛

نامه معرفی مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار اعلام وصول شد

نامه معرفی مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار اعلام وصول شد

عضو هیات رئیسه مجلس نامه رئیس جمهور به مجلس برای معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول و قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی نامه رئیس جمهور به مجلس درخصوص معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام وصول کرد.

وی متن نامه را بدین شرح قرائت کرد:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسیله جناب آقای دکتر سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به همراه مشخصات، سوابق و رئوس برنامه ایشان جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می نماید.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند متعال خواستارم.

سید ابراهیم رئیسی

همچنین در ادامه دکتر محمدباقر قالیباف گفت: از کمیسیون اجتماعی درخواست دارم با توجه به اینکه در آیین نامه به ما این فرصت داده شده که ظرف مدت یک هفته نامه وزیر پیشنهادی را به کمیسیون اجتماعی ارجاع دهیم، بنابراین بنده از همین الان که این نامه قرائت شده، آن را به کمیسیون اجتماعی ارجاع می دهم که بررسی های لازم انجام گیرد.

وی تصریح کرد: اگر کمیسیون تلاش کند که گزارش را سه شنبه مهیا نماید، جلسه رأی اعتماد را چهارشنبه همین هفته برگزار می کنیم تا زودتر تکلیف این وزارتخانه مشخص شود.

انتهای پیام

کد خبر 9248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =