کد خبر 9240
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

موسوی خبر داد

معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس

معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شد و در جلسه فردای صحن علنی، این نامه معرفی اعلام وصول می شود.

به گزارش نمایندگان ما، سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس جمهور در نامه ای سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرده و در جلسه فردای مجلس، نامه معرفی ایشان، اعلام وصول خواهد شد.

براساس این گزارش، نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردا یکشنبه در صحن علنی مجلس مجلس شورای اسلامی اعلام وصول خواهد شد و سید صولت مرتضوی بلافاصله با حضور در کمیسیون ها مربوطه به تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد پرداخت.

به پیوست نامه معرفی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، خلاصه ای از رزومه کاری و نیز رئوس برنامه های  مرتضوی نیز به مجلس ارسال شده است. مرتضوی سابقه مدیریت از بخشداری و معاون فرمانداری تا استانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور برخوردار بوده است.

ایشان شهردار کلان شهری همچنین مشهد مقدس بوده است و در آستان مقدس رضوی مدیرعامل سازمان موقوفات و در بنیاد مستضعفان نیز رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد بوده است. مرتضوی همچنین یک چهره رسانه ای است که مدتی مدیرمسئول روزنامه حمایت و دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان بود. عضویت و ریاست  هیات مدیره  بنیاد تعاون قوه قضاییه و آزادراه تهران - شمال از دیگر مسئولیت های ایشان است.

سید صولت مرتضوی همچنین از آغاز دولت سیزدهم معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری است که مسئولیت سفرهای استانی و پیگیری مصوبات سفرهای استانی را به عهده داشته و تعامل گسترده ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد که نمونه آن دیدارهای متعدد ایشان با مجامع استانی نمایندگان است.

انتهای پیام

کد خبر 9240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =