کد خبر 9255
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

راستی در نطق میان دستور:

شما که تا دیروز وزیر و وکیل این کشور بودید، چه گُلی بر سر این ملت زدید

شما که تا دیروز وزیر و وکیل این کشور بودید، چه گُلی بر سر این ملت زدید

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: اگر مجلس و دولت انقلابی ورود نمی‌کرد، امسال قحطی تصنعی حتمی بود، شما که تا دیروز وزیر و وکیل این کشور بودید، چه گُلی بر سر این ملت زدید که امروز به جای پاسخگویی  مطالبه‌گر شده‌اید. بخش اعظمی از مشکلات امروز جامعه مربوط به ناکارآمدی و وا دادگی شما در مقابل دشمنان انقلاب می‌باشد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه،  ۲۴ مهر ماه) در نطق میان دستور خود  با سلام و درود خدمت ملت شریف ایران و مقام شامخ شهدا و سلام به سکاندار این کشتی پر تلاطم حضرت آیت الله  امام خامنه‌ای،  گفت: حوادثی که در طی چند روز اخیر رخ داد از چند نگاه بسیار تلخ بود و دل هر انسان منصفی را به درد آورد؛ ولی از نگاه دیگر از الطاف ویژه الهی بود  که آمادگی  ملت ایران را نشان داد و از طرفی نقاب از چهره دشمنان ایران برداشت و آنها را بیش از گذشته رسوا کرد.

وی تصریح کرد: آنها که تا دیروز ادعای اصلاح جامعه را داشتند امروز رو در روی آرمان‌های خداجوی ملت ایران ایستاده‌اند و همصدا با دشمنان قسم خورده این نظام تیشه بر ریشه انقلاب می‌زند و امروز ملت شریف ایران از دستگاه‌های امنیتی و نظامی می‌خواهد بدون ملاحظه مسببان این قضیه را پای میز  محاکمه کشانده و عدالت را اجرایی کنند.

نماینده مردم شبستر در مجلس یادآور شد: تا چه زمانی قرار است گستاخی این گروه را نادیده گرفته و مماشات به خرج دهید، اگر آن روز سران فتنه را محاکمه می‌کردید، امروز شاهد این ماجراها نبودیم تا چه زمانی مردم باید تاوان مماشات ما را پرداخت کنند.

راستی خطاب به سران سه قوه گفت: اگر می‌خواهید خون‌های به ناحق ریخته شده از طرف مردم بی گناه به پای شما نوشته نشود هر چه سریع‌تر و برای همیشه ریشه فتنه گران را بخشکانید. به قول سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فرصتی که در دل بحران‌ها و جود دارد در خود بحران‌ها نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس افزود: از اصلاح طلبان منصف می‌خواهم حساب خود را ازاصلاح طلبان افراطی که به هیچ اصولی پایبند نیستند، جدا کنند، تا دیروز ادعای اصلاح طلبی داشتند و امروز سلطان گندم شده‌اند. اگر مجلس و دولت انقلابی ورود نمی‌کرد، امسال قحطی تصنعی حتمی بود، شما که تا دیروز وزیر و وکیل این کشور بودید، چه گُلی بر سر این ملت زدید که امروز به جای پاسخگویی  مطالبه‌گر شده‌اید. بخش اعظمی از مشکلات امروز جامعه مربوط به ناکارآمدی و وا دادگی شما در مقابل دشمنان انقلاب می‌باشد.

نماینده مردم شبستر خطاب به آقای قالیباف تاکید کرد: چرا مجلس از ابزار قانونی خود که نظارت بر رفتار نمایندگان است، استفاده نمی‌کند، شما قسم یاد کردید از اقتدار مجلس دفاع کنید.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور یادآور شد: چرا به قولی که در روز اخذ رأی اعتماد دادید عمل نمی‌کنید، قرار بود در صورت ناکارآمدی وزرا کابینه را ترمیم کنید، بعضی از وزرای شما ضمن ناکارآمدی هنوز هم با حال و هوای دولت بی رمق قبلی کار می‌کنند.

راستی خطاب به اژه‌ای رئیس قوه قضائیه ‌تاکید کرد: یقین بدانید این کشور آسیبی نخواهد دید، مگر از جانب بعضی از بی عدالتی‌ها، شما در جریان زمین‌های بخش صوفیان و روستاهای تابعه آن به اسم قائم مقام فراهانی هستید، چطور می‌شود یک خان و خان زاده  شهری به بزرگی صوفیان و روستاهای تابعه آن را غصب کرده و در سایه تولیت آن ده‌ها سال با دسترنج مردم مظلوم منطقه در آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال خوشگذرانی و عیاشی باشد؟ چرا قضات شما پس از محکومیت مدعیان این موضوع هم در دادگاه بدوی و هم در دادگاه تجدیدنظر به پرونده ورود کرده، ضمن شکستن رای دادگاه تجدیدنظر، رای به نفع خان زاده‌های عیاش داده‌اند؟

وی در ادامه بیان کرد: جوانان ما سوال می‌کنند، سرزمین ما کجاست حاصل دسترنج اجداد ما چه شد؟ نمایندگان شما چندین بار آمدند، قول دادند و عمل نکردند، چرا به تظلم خواهی مردم توجه نمی‌کنید، چرا باگذشت چند دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی رای به نفع خان و خان زاده‌ها داده می شود؟

راستی در پایان خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان شبستر که افتخار خادمی شهر اجدادی حضرت آقا را دارم، از محضر مبارک ایشان می‌خواهم، همانطور که در تمامی مشکلات پشت و پناه مردم خداجوی ایران اسلامی هستند، دستور فرمایند این موضوع به نفع مردم شریف منطقه حل و فصل شود.

انتهای پیام

کد خبر 9255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    این نماینده ی محترم اقای علیزاده حرف هزاران نفر از این امواموزشدهنگان در استان اصفهان اذربایجان و... بعداز ده سال خدمت مخلصانه ازکاربی کارشده اند ما بامدارک تحصیلات تکمیلی سرمایه جوانی خودراصرف اموزش وپرورش در نهضت سواداموزی کردیم به امیداستخدام شدن در اموزش وپرورش انوقت افراد از راه رسیده بکار گرفته شده اند