کد خبر 9261
۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

حسینی:

شکایت فراجا از برخی نمایندگان بدعت و برخلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است

گشت ارشاد جزو اصول دین و قانون اساسی نیست که قابل نقد و بازنگری نباشد
شکایت فراجا از برخی نمایندگان بدعت و برخلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است

نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به شکایت فراجا از برخی نمایندگان به دلیل انتقاد این نمایندگان از عملکرد گشت ارشاد گفت: گشت ارشاد جزو اصول دین و قانون اساسی نیست که قابل نقد و بازنگری نباشد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سید مرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) و در تذکر شفاهی خود گفت: گویا نیروی انتظامی از برخی نمایندگان مجلس که از عملکرد گشت ارشاد انتقاد کرده اند، شکایت کرده است. این عمل یک بدعت و برخلاف اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی است.

وی افزود: حمایت قاطع نمایندگان از فراجا که با صبر و ایثار در مقابل اغتشاشگران، براندازان و آشوبگران ایستادگی می کنند، یک ضرورت و راهبرد امنیتی است و منافی انتقاداتی که برخی عملکردها و رفتارها داریم، نیست.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم تصریح کرد: گشت ارشاد جزو اصول دین و قانون اساسی نیست که قابل نقد و بازنگری نباشد، آن اندازه که دشمنان نظام از وجود گشت ارشاد بهره برداری کردند، دلسوزان انقلاب بهره ای از آن نبردند. حضرت امام (ره) ۴۰ سال قبل در فرمان ۸ ماده ای خود فرمودند «احدی حق ندارد با مردم رفتار غیراسلامی داشته باشد».

انتهای پیام

کد خبر 9261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =