کد خبر 9301
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

عمویی:

اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با مرتضوی برگزار شد/ اعلام نظر فراکسیون بعد از رای گیری

اولین جلسه فراکسیون انقلاب اسلامی با مرتضوی برگزار شد/ اعلام نظر فراکسیون بعد از رای گیری

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از برگزاری اولین جلسه این فراکسیون با صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی کار خبر داد و گفت: نظر فراکسیون درباره آقای مرتضوی بعد از رای گیری از اعضا اعلام می‌شود.

به گزارش نمایندگان ما، ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه صبح امروز این فراکسیون گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی صبح امروز اولین جلسه خود برای بررسی سوابق و برنامه‌های آقای صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه، آقای مرتضوی ضمن ارائه خلاصه‌ای از سوابق خود به تبیین محورهای اصلی برنامه‌اش برای تصدی وزارت کار پرداخت. ۱۴ نفر از نمایندگان نیز دیدگاه‌های خود در مورد برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطرح کرده و بر موضوعاتی همچون ضرورت توجه به معیشت بازنشستگان، اولویت دادن به اقشار آسیب پذیر از جمله زنان سرپرست خانوار، توجه به جاماندگان از یارانه و تقویت ارتباط وزارت رفاه با نمایندگان تاکید کردند.

عمویی گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی عصر امروز هم جلسه‌ای برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار تشکیل خواهد داد. نظر فراکسیون پس از رای گیری از اعضا و پیش از برگزاری جلسه رای اعتماد در صحن علنی اعلام می‌شود.

انتهای پیام

کد خبر 9301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =