کد خبر 9342
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

نیک‌بین:

شربت سرماخوردگی در داروخانه‌های کشور موجود نیست

شربت سرماخوردگی در داروخانه‌های کشور موجود نیست

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه در فصل سرما که بیشترین نیاز کودکان به شربت سرماخوردگی وجود دارد شاهد هستیم که این شربت در داروخانه‌های سراسر کشور موجود نبوده و قیمت آن ۱۶۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حجت الاسلام جواد نیک‌بین در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: متاسفانه شربت آنتی‌بیوتیک و قرص آن که تولید داخل بوده و مخصوص سرماخوردگی کودکان است ۱۶۰ درصد گران شده اما با این قیمت نیز در بازار وجود ندارد. گویا دست‌هایی در کار است که می‌خواهد کارهای خوب و منطقی دولت را زیر سوال ببرد و کارهای درست دولتمردان را ناکارآمد جلوه دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این فصل که کودکان بیشترین سرماخوردگی را دارند شربت سرماخوردگی آنها در داروخانه‌های سراسر کشور وجود ندارد چون می‌خواهند ۱۶۰ درصد این شربت را گران کنند دست به احتکار زدند. از وزیر بهداشت انتظار می‌رود دست‌های نفوذی را از بدنه این وزارتخانه کوتاه کنند. از سویی دیگر مخابرات اقدام کرده در سراسر کشور ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان بر روی قبض‌های تلفن ثابت بدون اطلاع قبلی افزوده است و مردم چه استفاده کنند و چه استفاده نداشته باشند باید این پول را پرداخت کنند. از آقای میرکاظمی که در نشست مجلس شورای اسلامی حضور دارند انتظار می‌رود به این موضوع ورود کنند. اگر قصد دارند از مردم کسب درآمد کنند روی گرده مردم روستایی ننشینند. از سوی دیگر وام‌های مسکن روستایی هنوز پرداخت نشده است.

انتهای پیام

کد خبر 9342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =