کد خبر 8929
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵

محسنی:

دارو در اختیار برخی از بیماران SMA قرار نگرفته است

دارو در اختیار برخی از بیماران SMA قرار نگرفته است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: مشکل تامین داروی بیماران SMA را در نشست آتی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با حضور مسئولان مربوطه پیگیری و بررسی خواهم کرد.

به گزارش نمایندگان ما به نقل از ایلنا، محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در مورد مشکل تامین داروی بیماران SMA، گفت: متاسفانه دارو در اختیار برخی از بیماران قرار نگرفته است و به طور قطع این موضوع را در نشست آتی کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیگیری و بررسی خواهم کرد.

وی افزود: به طور قطع از مسئولان سازمان برنامه و بودجه و غذا و دارو دعوت خواهیم کرد با حضور در این نشست توضیحات لازم را ارائه کنند تا بتوان نسبت به رفع مشکل تامین داروی بیماران صعب الاعلاج اقدام کرد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس یازدهم ادامه داد: امکان دارد مسئولان مربوطه کمبود اعتبارات و بودجه را علت عدم تامین داروی بیماران مطرح کنند که به طور قطع سازمان برنامه و بودجه باید پاسخ دهد که اعتباراتی که مجلس در بودجه برای تامین داروی بیماران صعب الاعلاج پیش بینی کرده و توسط شورای نگهبان نیز تایید شده است چرا تخصیص داده نشده است.

انتهای پیام

کد خبر 8929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =