کد خبر 9354
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

علیزاده:

تعدیل معلمان نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش و پرورش اقدامی اشتباه است

تعدیل معلمان نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش و پرورش اقدامی اشتباه است

نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش اخیراً هزاران نفر از معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات را که سال ها در کسوت معلمی خدمت و کسب تجربه کرده اند، به بهانه های واهی مانند شرط سن و رشته مرتبط کنار گذاشته و از کار بیکار کرده است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، علی علیزاده نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۷ مهرماه) و در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه اخیراً هزاران نفر از معلمان نهضت سوادآموزی و خرید خدمات را که سال ها در کسوت معلمی خدمت و کسب تجربه کرده اند، به بهانه های واهی مانند شرط سن و رشته مرتبط کنار گذاشته و از کار بیکار کرده است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی جامعه با چه نیتی این نیروها که از بهترین فرزندان کشور هستند را از کار بیکار کرده، حتما نیتی پشت این موضوع قرار دارد و می طلبد نیروهای امنیتی به این موضوع ورود کرده و آن را بررسی کنند. چرا وزارت آموزش و پرورش در شرایط فعلی ایجاد نارضایتی می کند.

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس یازدهم ادامه داد: متاسفانه به جای این نیروها قرار است نیروهای جدیدی جذب شود و این اقدامی اشتباه است.

انتهای پیام

کد خبر 9354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    احسنت به نماینده مراغه و عجبشیر واقعا دمتون گرم