کد خبر 9470
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

طی بیانیه‌ای؛

نمایندگان اقلیت‌های دینی: جنایت خونبار حرم شاهچراغ ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است

نمایندگان اقلیت‌های دینی: جنایت خونبار حرم شاهچراغ ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کردند: جنایت خونبار و مشمئز کننده در حرم شاهچراغ شیراز، ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است.

به گزارش نمایندگان ما، نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ تاکید کردند که جنایت خونبار و مشمئز کننده در حرم شاهچراغ شیراز، ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است.

متن بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به شرح زیر است:

«ملت شریف ایران همیشه با دسایس خارجی و داخلی مواجه بوده که شریرترین جلوه آن‌ها اعمال تروریستی است که قربانیان و شهیدان بسیاری را به جای نهاده است اما اراده راسخ ملت که بر استقلال خواهی، آزادگی و ایمان دینی مبتنی بود، پابرجا و استوار ماند و مانده است.

تروریسم در دو دهه اخیر نمادی لگام گسیخته به خود گرفته و با بهره‌گیری از پیچیدگی‌های منطقه‌ای و اعتراضات و دغدغه اجتماعی، به ابزاری جدید برای فشار بر ایران عزیز و مقاومت آن و رهپویی و توسعه خواهی مردم گشته است. اما تروریسم کور و حقیر، عقده‌گشا و آلوده به تعصبات بی‌بنیان دینی آن‌چنان کریه المنظر و ضدانسانی است که حتی به کودکان، زنان و مردان بی‌گناه نیز رحم نمی‌کند و مردم دل‌خسته و مومن را که در خلوت خود از بن جان با خدای یکتا راز و نیاز می‌کنند، دیو صفت و ددمنشانه به خاک و خون می‌کشد.

جنایت خونبار و مشمئز کننده روز چهارشنبه، چهارم آبان ماه جاری در حرم شاهچراغ شیراز، ملت، حاکمیت، دین، برادری دینی و وحدت ملی را هدف گرفته است؛ خباثتی از سر عجز و زبونی و بی‌هویتی که آلت دست دشمنان ملت بزرگ ایران است.

ما نمایندگان جوامع ادیان توحیدی در مجلس شورای اسلامی از سوی خود و جوامع ادیان توحیدی، این جنایت شوم را به شدت محکوم کرده و از مقامات مسئول کشور می‌خواهیم هرچه سریع‌تر عاملان، مصوبان و طراحان این سبعیت را شناسایی و به مجازات قانونی برسانند.

در اینجا مراتب تسلیت قلبی خود را به ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدار این شهیدان ابراز نموده و از درگاه خداوند یکتا علو درجات و آمرزش و آرامش برای این شهیدان مسئلت می‌نماییم.

همایون سامه یح نجف آبادی نماینده ایرانیان کلیمیروبرت بگلریان نماینده ایرانیان مسیحی ارمنی اصفهان و جنوب کشوراسفندیار اختیاری نماینده ایرانیان زرتشتیشارلی انویه تکیه نماینده ایرانیان مسیحی آشوری و کلدانیآرا شاوردیان نماینده ایرانیان مسیحی ارمنی تهران و شمال کشور»

انتهای پیام

کد خبر 9470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =