کد خبر 9532
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری

پیام تسلیت قالیباف در پی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش نمایندگان ما، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار  آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال روحانی جلیل القدر و پرهیزگار  آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی اختری یار و همراه صدیق حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری موجب تأسف و تألم شد.

آیت‌الله عباسعلی اختری در طول عمر خویش به‌عنوان عالم مجاهد در ترویج علوم اسلامی و شعائر دینی و در سنگرهای متعدد چه در دوران مبارزات نهضت اسلامی و چه پس از پیروزی انقلاب به انجام خدمات مخلصانه اهتمام داشتند که نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان و امامت ‌جمعه ‌با حکم حضرت امام‌خمینی(ره)، تبلیغ در دوران دفاع مقدس،  نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بخشی از کارنامه درخشان ایشان در ارادتمندی به انقلاب و نظام اسلامی می‌باشد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، روحانیت معزز و حوزه‌های محترم علمیه، مردم شریف سمنان و بیت مکرم به‌ویژه اخوی بزرگوار آیت‌الله محمدحسن اختری، برای این عالم مهذب رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.

انتهای پیام

کد خبر 9532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =