کد خبر 9597
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

سرمدی‌:

دشمنان می‌خواهند کشور را عرصه حضور منافقان، تروریست‌ها و جنایتکاران کنند

دشمنان می‌خواهند کشور را عرصه حضور منافقان، تروریست‌ها و جنایتکاران کنند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دهه هشتاد و نودی ها فرزندان پاک و معصوم و سرمایه عزیز کشور ایران اسلامی هستند و پیشرفت امروز را که به واسطه جوانان دیروز ساخته ایم، این پیشرفت ها و بالندگی های کشور باید توسط دهه هشتاد ها و نودی ها در آینده تداوم یابد.

به گزارش نمایندگان ما، کیومرث سرمدی‌واله عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان شهرستان اسدآباد که با حضور باشکوه دانش آموزان و اقشار مختلف دیار سیدجمال الدین اسدآبادی برگزار شد، تصریح کرد: ملت غیور سراسر کشور امروز در یک راهپیمایی منسجم و همراه هم فریاد اتحاد و دفاع از ایران اسلامی و فریاد دفاع از ولایت را سردادند. ملت ایران فرشتگان روی زمین هستند که همواره در دفاع از قرآن، میهن و ولایت در خط مقدم بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز چهل و سومین سال ۱۳ آبان را پشت سر می‌گذاریم و سه مناسب ۱۳ آبان موتور حرکت انقلاب ما بودند، خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان سال ۴۳ فریاد امام راحل علیه تحقیر ملت ایران اسلامی بود، علیه قانونی که براساس این قانون هر آمریکایی فرومایه و یا عالی رتبه در ایران اگر به نوامیس ملت تجاوز و خیانت کند و زن و فرزند و رهبر مملکت را زیر بگیرد و توهین کند در این مملکت با تصویب قانون در مجلس شورای ملی وقت هیچ محکمه‌ای حق محاکمه وی را نخواهد داشت.

سرمدی‌واله ادامه داد: ایرانی به مصداق این قانون باید به آمریکایی که در ایران خیانت و جنایت می کند و سرمایه ما را به باد می دهد، باید حق تفحص بدهند.

وی با بیان اینکه امام راحل در ۱۳ آبان ماه سال ۴۳ علیه این قانون بود و به واسطه همین تبعید شد، خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ خروش دانش آموزان علیه نظام ستم‌شاهی در  راستای فریاد امام راحل بر این قانون منجر به شهادت ۵۷ نفر از دانش آموزان ایران در خیابان‌های تهران شد.

سرمدی‌واله در ادامه با اشاره به سومین مناسبت اتفاق افتاده در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ بیان کرد: در ۱۳ آبان ماه سال ۵۸ مرکز جاسوسی سفارت آمریکا که همه خیانت ها از  اقصی نقاط دنیا از این مراکز جاسوسی نشات می‌گرفت، دانشجویان ایران موفق شدند این مرکز فتنه و توطئه را کور کنند و به خاطر این سه مناسبت ۱۳ آبان روز استکبار جهانی نامگذاری شد و این ۱۳ آبان ماه های امام راحل، شهدای دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان به امروز رسید.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: می خواهم برای شما از ایام سخت دهه ۶۰ بگویم، از فتنه جنگ تحمیلی سال ۵۹، فتنه منافقان در ترور و ترور ۱۷ هزار نفر از ملت ایران اسلامی از کارگر، کشاورز، فروشنده و بقال تا مقامات عالی رتبه که امام را قبول داشتند و پشتیبان ایشان بودند.

وی با اشاره به ترور رزمندگان در دوران زمان جنگ تحمیلی  تصریح کرد: رزمندگان عزیزی که بعد از چند ماه از جبهه جنگ با پوتین پاره و لباس خاکی به خانه برمی گشتند تا با پدر و مادر و خواهران خود دیدار کنند، هنوز زنگ در خانه را نزده ترور می‌شدند.

وی با بیان اینکه در دهه ۶۰ بسیجیان به کوچه نرسیده به خانه خود ترور می‌شدند و امروز جلوه های این جنایت ها و بی مروتی ها را می‌بینیم، مطرح کرد: دهه ۶۰ را به یاد داریم که در جنگ تحمیلی در کردستان عزیز در فتنه علیه نظام جمهوری اسلامی پاسدار اسدآبادی را پیش پای عروس کومله سربریدند و صدها پاسدار عزیزمان را به شاباش دموکرات و کومله سریدند و پوست کندند و امروز جنایت مشابه آن را بر علیه علما و بسیجیان عزیز می‌بینید.

سرمدی‌واله بیان کرد: اینها فتنه هایی است که شما جوانان در دهه ۶۰ ندیده اید؛ در زمان جنگ تحمیلی دموکرات، کومله، سلطنت طلب، منافقان، خائنان و تروریست ها پست ایران اسلامی را خالی کردند و به جبهه صدام پیوستند و تلاش داشتند ایران اسلامی را ساقط و خوزستان را ضمیمه عراق، بلوچستان را تجزیه و کردستان را تکه پاره کنند.

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت با بیان اینکه اینها همان ها هستند که در دامن صدام بودند، یادآور شد: صدام ملعون چه گلی بر سر آنها زد که از او دفاع می‌کردند؟

سرمدی واله ادامه داد: عزیزان و بزرگواران دشمنان به دنبال آن هستند تا فضا را طوری آلوده کنند که همه آدم کش ها و جنایتکاران و تروریست‌های جهان را علیه ایران اسلامی جمع کرده و همه آنها ایران اسلامی را لگدمال خود کنند.

وی افزود: داستان سوریه را بخوانید که دشمنان با تحریک در فضای مجازی و توطئه مراکز جاسوسی کم کم فضا را به بهانه اصلاحات، رفاه و انقلاب مهیا کردند و از همه اقصی نقاط دنیا به سوریه حمله کردند و ناموس مسلمانان سوریه را به یغما بردند و مردم‌سوریه از ترس تجاوز و قتل به کوه و دشت پناه بردند و دشمنان تمدن سوریه را از بین بردند.

سرمدی‌واله گفت: امروز نیز دشمنان در کشور ایران اسلامی به دنبال آن هستند تا کشورمان را عرصه حضور دشمنان و منافقان و تروریست ها و جنایتکاران کنند چرا که از پیشرفت ایران اسلامی می ترسند.  

وی با اشاره به اینکه زمانی اکثریت پزشکان شهر اسدآباد  هندی بودند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در جراحی ها، پیوندها و پزشکی قطب منطقه و دنیاست و همه این اتفاقات در سایه ولایت و اعتماد به جوانان رخ داده است.

وی با بیان اینکه اگر در دهه ۶۰ پاره ای از خرمشهر برای مدت کوتاهی به دست صدام افتاد به علت آن بود که سلاح و اسلحه قابل توجهی نداشتیم، گفت: امروز غرش پهبادها و موشک های نقطه زن ایران اسلامی خواب را چشمان دشمنان و صهیونیست ها ربوده است.

سرمدی واله با بیان اینکه دشمنان به دنبال آن هستند تا اقتدار نظام اسلامی را برای ملت ایران اسلامی خدشه دار کنند،  تصریح کرد: دهه هشتاد و نودی ها فرزندان پاک و معصوم و سرمایه عزیز کشور ایران اسلامی هستند و پیشرفت امروز را که به واسطه جوانان دیروز ساخته ایم این پیشرفت ها و بالندگی ها کشور باید توسط دهه هشتاد ها و نودی ها در آینده تداوم یابد.

سرمدی واله با بیان اینکه امروز دنیا اسیر تدبیر و شجاعت ملت ایران اسلامی است، یادآور شد: دیگر وقت مماشات با اراذل و اوباش و داعشان وطنی نیست چرا که مردم دیگر تحمل آنها را که طلبه را می‌کشند و بسیجی را کتک می زنند، ندارند.

وی با اشاره به اینکه دست عزیزان نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش را می بوسیم، خاطرنشان کرد: داعشان وطنی در کنار داعشان و آدمکشان در تلاش‌هستند تا سرمایه ما را به باد دهند.  

سرمدی واله با بیان اینکه این وطن با خون‌شهدا و با وجود جوانان دهه هشتاد و نودی مستحکم تر از گذشته ایستاده است، افزود: امروز با دو قشر کار خواهیم داشت؛ اولین قشر آدم کشان بی رحم و جنایتکاری بوده که مردم و قوه قضائیه از آن نخواهند گذشت و باید با آنها برخورد شود.

وی ادامه داد: قشر دوم مسئولانی هستند که با ترک فعل، زد و بند و رانت و کوتاهی در کار موجبات توطئه دشمنان را آماده کردند و موجب گرفتاری و مشکلات برای مردم شده اند.

وی با بیان اینکه مردم و جوانان در معیشت و اشتغال دارای دغدغه هستند و باید به مشکلات مردم رسیدگی و توجه شود، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با مدیرانی که در وظیفه خود ترک‌فعال کرده و با مدیرانی که کم کاری کرده باشند، برخورد می‌کند.

انتهای پیام

کد خبر 9597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =