کد خبر 2965
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

سرمدی:

امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی است

امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نحوه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی متفاوت شده و امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی و توطئه‌هایی است که سفره، اشتغال، مسکن و ازدواج مردم را هدف قرار داده است.

به گزارش نمایندگان ما، کیومرث سرمدی واله نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجمع ۱۳ آبان شهرستان اسدآباد که با حضور با شکوه تمامی اقشار این شهرستان و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز به جایی رسیده‌ایم که در دنیا در مقابله با آمریکا حرف اول را می‌زنیم و دنیا در برابر عظمت شهدا، جوانان و نوجوانان و ملت ما زانو زده اند و ما با افتخار به شهدا عرض می کنیم وطن ایران اسلامی  همچنان سرفراز  و پرافتخار ایستاده است.

وی با بیان اینکه امروز نحوه مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی متفاوت شده، افزود: یک زمان راهپیمایی و شهادت در کوچه و خیابان، مقابله با منافقین و توطئه‌های نظامی، هشت سال دفاع مقدس و حضور در جبهه‌های جنگ و امروز صحنه مبارزه با تروریسم اقتصادی و توطئه‌هایی است که سفره، معیشت، مسکن، اشتغال و ازدواج مردم را هدف قرار داده  و نشانه رفته است.
سرمدی واله خاطر نشان کرد:نمایندگان مجلس، علما، دولت، مسئولین و توده مردم وظیفه دارند در این جبهه جدید ایستادگی کرده و توطئه‌های دشمن را در این جنگ تروریسم اقتصادی نقش بر آب کنند.
وی ادامه داد: امروز مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به رهبری و پیروی از ولایت فقیه با مصوبات متعدد بحث معیشت، اقتصاد و فرهنگ مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاش است با رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم گام‌های موثری بردارد.

سرمدی واله اضافه کرد:ملت ایران اسلامی در طول انقلاب پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند و امروز وظیفه ما بر این است تا با برنامه ریزی و احصاءمشکلات، معضلات و گرفتاری‌های جامعه را مرتفع کرده و ملت ایران اسلامی را به قله‌های پرافتخار برسانیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امروز افتخار می‌کنیم در ایامی به سر می‌بریم که عظمت و اقتدار  ایران اسلامی  موجب نزول هیمنه ‌و نزول توان استکبار جهانی شده است.

وی اظهارکرد: همواره نمایش  اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف موجب شکست مفتضحانه استکبار جهانی بوده و روز گذشته نیز خواری مفتضحانه آمریکا را در حال سرقت نفت کشورمان در خلیج فارس به دست سپاه پاسداران عزیزمان شاهد بودیم.  
سرمدی واله در ادامه با اشاره به اهمیت ۱۳آبان و وقایع و حماسه‌های تاریخی رخ داده در ۱۳آبان ۵۷تصریح کرد: در ۱۳آبان سال ۴۳در اوج قدرت نظام شاهنشاهی در مجلس شورای وقت،  قانونی تحت عنوان کاپیتولاسیون (اعطای مصونیت قضایی به آمریکایی‌ها در ایران) به تصویب رسید که طبق آن هر آمریکایی که در کشور ایران مرتکب جرم و جنایتی می‌شد دستگاه قضایی ایرانی حق محاکمه آنان را نداشت و یک ایرانی در هر پست و مقامی در صورت توهین به افراد آمریکایی باید محاکمه، مجازات و زندانی می‌شد.
وی  با اشاره به اعتراض امام راحل به تصویب قانون کاپیتولاسیون بیان کرد: امام در مقابل این توهین بزرگ ایستاد و مقاومت کرد و شاه ملعون به دلیل عدم تحمل این ایستادگی؟ امام را به ترکیه تبعید کرد.
سرمدی واله افزود:در ۱۳آبان ۵۷ دانش آموزان با تعطیلی مدارس حرکت اعتراضانه به سمت  دانشگاه تهرانپارس حمله دژخیمان شاه قرار گرفته و ۵۷نفر از دانش آموزان عزیز کشورمان به شهادت رسیدند و صدها نفر از مردم زخمی شدند.

وی گفت: ۱۳ آبان سال ۵۷ ثابت کرد جوانان و دانش آموزان پیرو امام و ولایت فقیه اعتقاد راسخ بر اخراج بیگانگان از کشور دارند.
سرمدی واله با تاکید بر اینکه عظمت انقلاب تنها به امروز و  برخورد روز گذشته سپاه عزیزمان با ارتش و ناوگان آمریکا در خلیج فارس  که خواری  آمریکایی‌ها را نشان داد محدود نمی شود، خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سفارت آمریکا در ایران به لانه جاسوسی تبدیل شده بود و  به توطئه و همکاری با تروریست و ایجاد قائله در کردستان، تامین مالی تروریست‌ها علیه ایران و ناامنی کشور ایران می ‌پرداخت که با حمله دانشجویان و عزیزان انقلاب در سال ۵۸عظمت آمریکا به دست جوانان ایران اسلامی به سُخره گرفته شد و جاسوسان و دیپلمات‌های آمریکا به اسارت در آمدند.
وی ادامه داد: از همه مهمتر در جریان توطئه و حمله آمریکا و شکست آنان در صحرای طبس در آن سال‌های ابتدایی انقلاب امکان دفاع با توطئه را نداشتیم و اطلاعات نظامی و رصد حملات دشمن برای ما به واسطه سال‌های اول انقلاب ضعیف بود و آمریکایی‌ها با سو استفاده از این وضعیت با توطئه و تجهیز هلی‌کوپتر و هواپیماهای خود و بسیج صدها نفر از کماندوهای خود در صحرای طبس قصد آزاد کردن اسرا و جاسوسان خود از تهران را داشتند.

وی گفت:در حالی که کشور ایران از وجود فرودگاه آمریکایی‌ها در صحرای طبس اطلاعی نداشت با طوفان شن صحرای طبس به گورستان متجاوزان تبدیل شد که این حادثه نشان از حمایت خداوند از انقلاب ما داشت.

انتهای پیام

کد خبر 2965

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =