کد خبر 9598
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

عزیزی:

فتنه گران داخلی بدانند اگر به امنیت داخلی کشور خدشه ای وارد شود آرامشتان را برهم خواهیم زد

فتنه گران داخلی بدانند اگر به امنیت داخلی کشور خدشه ای وارد شود آرامشتان را برهم خواهیم زد

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام ۱۳ آبان امسال ید واحد شدن ملت ایران در مقابل تمام دشمنان است.

به گزارش نمایندگان ما، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز ۱۳ آبان در سخنرانی پس از راهپیمایی ۱۳ آبان در ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: پیام ۱۳ آبان امسال حفظ اتحاد، وحدت، یکپارچگی و ید واحد شدن در مقابل دشمنان کشور است.

وی با اشاره به اینکه تحولات ۱۳ آبان از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و موتور محرکه مبارزه با نظام طاغوت و استکبار جهانی است، تصریح کرد: ۱۳ آبان نماد شکست پذیری آمریکا در مقابل ملت ایران و شکست هیمنه پوشالی آمریکا است.

عزیزی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز باور قدرت اسلام و جوانان متکی به دین وانقلاب است، اظهار کرد: ملت ایران در ۱۳ آبان امسال نیز ثابت کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند، بکند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه ۱۳ آبان سند غیرت دینی و انقلابی ملت ایران و سند رسوایی آمریکا است، خاطر نشان کرد: تمریکا و تمامی وابستگان به مکتب آمریکا بدانند برای شناخت ملت ایران به این حضور حماسی توجه کنند و از این حضور ملت ایران درس عبرت بگیرند.

وی یاد آور شد : ملت آذربایجان غربی نیز همچون سایر استان های کشور با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که هنوز شهید باکری ها، امینی ها و حسین فهمیده ها پای ارزش ها و مکتب انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه آمریکا و تمامی سران مرتجع منطقه و فتنه گران بدانند و آگاه باشند ملت ایران صلابت و ایستادگی، غیرت را از فرهنگ عاشورا آموخته اند، تصریح کرد: ما را از ترور و شهادت نترسانید چرا که ما پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) هستیم و با آغوش باز مرگ با عزت را می پذیریم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیام ۱۳ آبان امسال به آمریکا و عمال آن این است که اگر قدرت و امنیت کانون های قدرت ایران همچون ملت، نیروی های مسلح، نفوذ معنوی ایران، امنیت دختران و زنان و جوانان ایران مورد خدشه قرار گیرد همه جا را برایتان ناامن می کنیم.  

وی ادامه داد: فتنه گران داخلی بدانند اگر به امنیت داخلی کشور خدشه ای وارد شود آرامشتان را برهم خواهیم زد.

عزیزی با اشاره ملت ایران در اوج بصیرت، تحولات دشمن را رصد می کند، یاد آور شد: فتنه گران داخلی و خارجی بدانند ملت ایران صبر انقلابی دارند اما بترسید از زمانی که که این صبر ملت لبریز شود که در این صورت با همین جوانان و نوجوانان و زنان و دختران ۱۳ ابان ۱۴۰۱سراغتان می آییم.  

وی با اشاره به اینکه گروهک های تروریستی و منافقین اکنون شعار آزادی زن ایرانی را سر می دهنند، خاطر نشان کرد: شما رو سیاه تر از آن هستید ‌که با شعار فریب کارانه خود به اتحاد و انسجام ملت ایران خدشه وارد کنید چرا که شما ۵۴۰۰  همسر و مادر شهید را در کشور عزادار کرده اید و اکنون شعار آزادی زن ایرانی را می دهید.

انتهای پیام

کد خبر 9598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =