کد خبر 9642
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

رجایی:

ما منتظر انتقام سخت هستیم

ما منتظر انتقام سخت هستیم

نماینده لنجان در مجلس گفت: اجازه نمی دهیم آرمان شهدای حوادث اخیر فراموش شود و مردم در ۱۳ آبان یک مطالبه عمومی داشتند که این بود که از این فضا خسته شده و به دنبال این هستند که با اغتشاشگران، تجزیه طلبان و عوامل نفوذی برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش نمایندگان ما، حسین رجایی ریزی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه) ضمن تقدیر از حضور مردم برای خلق حماسه تماشایی آنها در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: مردم ایران با شور و شعور خود در ۱۳ آبان ماه به خیابان ها آمدند و یکصدا یک مطالبه عمومی را بیان کردند که از این فضا خسته شده و به دنبال این هستند که با اغتشاشاگران، تجزیه طلبان و تمام عوامل نفوذی در این موضوعات برخورد قاطع صورت گیرد.

وی افزود: برخی از اتفاقاتی که در این روزها در کشور رخ داد شرایط آن به شکلی بود که نمی توانیم از آن عبور کنیم؛ خصوصا اقداماتی که توسط افرادی که داعش صفتانه نیروهای نظامی و امنیتی ما را مورد هجمه قرار دادند.  

نماینده مردم لنجان در مجلس یادآور شد: برادران، در این ایام بیش از ۳۰ نفر از مردم کشور شهید و بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان کشور مجروح یا جانباز شدند که ما اجازه نخواهیم داد آرمان شهدایی همچون شهید آرمان علی وردی، شهدای شاهچراغ و سایر شهدای نیروهای امنیتی فراموش شود، همچنین اجازه نخواهیم داد که مسئولان با سهل انگاری بخواهند به راحتی از این اتفاقات عبور کنند.

رجایی با بیان اینکه ما منتظر انتقام سخت هستیم، در نصیحتی خطاب به جوانانی که فریب خوردند، اظهار کرد: ببینید که اربابان شما چگونه به غلط کردن افتاد، از زیاده گویی که رئیس جمهور آمریکا کرد و ظرف کمتر از چند ساعت وزارت امور خارجه آمریکا با دستپاچگی تمام عقب نشینی کرد درس بگیرید که اربابان شما کسانی نیستند که پشت سر شما بمانند.

انتهای پیام

کد خبر 9642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =