کد خبر 9659
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

نیک زاد:

بر همه مسئولین توجه به موضوع امنیت، اشتغال و معیشت مردم واجب است

بر همه مسئولین توجه به موضوع امنیت، اشتغال و معیشت مردم واجب است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بر همه ما و بر همه مسئولین واجب است که به موضوع امنیت، اشتغال و معیشت مردم توجه کنند و مطالبات مردم را بشنوند، ما نیز تلاش می‌کنیم به حد توان در مسیر حل مشکلات کشور گام برداریم.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان ماه) به منظور نظارت ستادی به تربت حیدریه سفر کرده است، در جلسه فرمانداری‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات و در جمع اعضای شورای شهر، فرمانداران، بخشداران و مسئولان منطقه که با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، رئیس کانون پرورش فکری کودکان، معاون سازمان راهداری، معاون سازمان ملی زمین و مسکن، معاون آب و خاک، معاون وزیر ارتباطات، معاون مدیرعامل بانک مهر، معاون بانک مسکن و دستیار قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، ماه پرحادثه و مهمی است، از موضوع واکنش حضرت امام خمینی (ره) به قرارداد ننگین کاپیتولاسیون تا روز دانش‌آموز و برچیدن لانه جاسوسی آمریکا همه و همه در آبان ماه اتفاق افتاده است و ما در این روزها نیز در حال تجربه رویدادهای دیگری هستیم.

وی افزود: کشورهای دنیا به سلطه‌گر و سلطه‌پذیر تقسیم می‌شوند و جمهوری اسلامی ایران مسیر آزادگی و عزت را برگزید و کشورهای سلطه‌گر نمی‌توانند بپذیرند که کشوری بخواهد در این مسیر حرکت کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است، گفت: نباید از این موضوع غفلت کنیم چرا که این روزها، این رسالت و مسئولیت بر ما وارد و بر گردن ما است که از مظلومیت انقلاب و نیروهای آن برای مردم بگوییم.

نیکزاد تصریح کرد: مظلومیت بسیج و نیروهای امنیتی و انتظامی این روزها بیشتر نمایان شده، کسانی که زندگی، آرامش و حیات خود را در گرو آرامش مردم قرار داده‌اند، بی‌رحمانه مورد حمله و هجمه قرار می‌گیرند و این چه منطقی است که به روحانی جهادی که در پی خدمت به محرومان است، حمله می‌کنند و آرامش او و خانواده‌اش را سلب می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز کسانی از امنیت و حقوق مردم سخن می‌گویند که اگر روزی جنایاتشان را در کشورهای مختلف روایت کنیم تاریخ شرمنده می‌شود چرا که خون بسیاری از مظلومان جهان در عراق و سوریه و یمن و سرزمین‌های اشغالی بر گردن آنها است و اینها دشمنان درجه یک ایران اسلامی هستند و در کنار اینها اپوزیسیون خارج نشین که در سخت‌ترین روزهای دفاع مقدس با رژیم صدام برای فشار بر ملت ما همکاری کردند نیز نگران آرامش ایران شده‌اند. منافقین بیش از ۱۷ هزار ترور انجام داده است و امروز مدعی امنیت و آرامش مردم ما شده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین تجزیه‌طلبانی که جنایاتشان در غرب کشور در ابتدای انقلاب بر کسی پوشیده نیست در کنار دشمنان ما قرار گرفته‌اند و به دنبال تضعیف ایران اسلامی هستند.

نیکزاد با اشاره به نقش مردم در اداره کشور از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: حضرت امام خمینی (ره) در سال ۵۸ حکم به برگزاری رفراندوم دادند، رفراندومی که با مشارکت تاریخی مردم ایران همراه بود و تا امروز نیز شاهد نقش مردم در اداره حکومت هستیم.

وی تأکید کرد: باید عزت را به سازش ترجیح دهیم و به فرهنگ جهاد و شهادت بازگردیم و از این فرهنگ غفلت نکنیم البته بر همه ما و بر همه مسئولین واجب است که به موضوع امنیت، اشتغال و معیشت مردم توجه کنند و مطالبات مردم را بشنوند، ما نیز تلاش می‌کنیم به حد توان در مسیر حل مشکلات کشور گام برداریم.

انتهای پیام

کد خبر 9659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =