کد خبر 9677
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

حسینی در نطق میان دستور:

جمهوری اسلامی در برابر داعش های نوین با اقتدار برخورد خواهد کرد

جمهوری اسلامی در برابر داعش های نوین با اقتدار برخورد خواهد کرد

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه آرزوی قلبی دشمنان ما این است که ده‌ها دختر و پسر مثل خانم مهسا امینی کشته شود تا آنها مقاصد شوم خود را پیاده کنند، گفت: جمهوری اسلامی در برابر داعش های نوین که علیه مردم و نیروهای حافظ امنیت جنایت کرده و با افتخار جنایت خود را رسانه ای می کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، سیدمرتضی حسینی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در نوبت صبح جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۷ آبان ماه) و در نطق میان دستور خود با بیان اینکه وزیر صمت هفته گذشته پس از شنیدن حرف ها و انتقادات استیضاح کنندگان در ابتدای سخنان خود گفت، ضعف ها و کاستی ها را می پذیرد و با کمک مجلس و نمایندگان آن را برطرف می کند، گفت: ما نیز از اینکه مجلس صلاح را بر این دید که ایشان همچنان سکاندار وزارت صمت باشد، ناخرسند نیستیم اما امیدواریم آقای وزیر این اعتماد دوباره مجلس را غنیمت شمرده و کاستی ها و نقایص موجود به ویژه در حوزه خودرو و فولاد را برطرف کند.

وی خطاب به فاطمی امین اظهار داشت: مدت ها است که به ما قول داده اید برای تکمیل فازهای ۴ و ۵ به شرکت فولاد آذربایجان به میانه سفر کنید و کمبودها و مشکلات فولاد میانه را از نزدیک ببینید. درخواست ما این است که این سفر را هرچه سریع تر صورت دهید.

نماینده مردم میانه در مجلس افزود: سال گذشته ما نمایندگان میانه طی نامه ای به وزیر راه، درخواست ایجاد یک استراحتگاه و محلی برای پیاده شدن مسافران میانه ای در کنار اتوبان زنجان-تبریز را داشتیم که آقای وزیر دستور لازم را داد اما با گذشت یک سال متأسفانه اداره کل راهداری استان زنجان، هیچ همکاری و اقدامی نکرده است. حتی شخصا با مدیرکل و معاونان اداره راهداری زنجان جلسه ای برگزار کردم اما توضیح قانع کننده و قابل قبولی داده نشد؛ حرف هایشان بیشتر بوی تعارض منافع و سنگ اندازی می داد و در چارچوب قوانین و مقررات نبود.

حسینی در ادامه تصریح کرد: به معترضان و خصوصا دختران و پسران جوان عرض می کنم که اعتراض و انتقاد خود را در چارچوب قانون، منطق و به طور مسالمت آمیز بیان کنید و صف خود را از عوامل دشمن خارجی به خصوص آمریکای ترویست پرور و ناقض حقوق بشر، انگلیس حیله گر و اسرائیل کودک کش جدا کرده و بدانید آن اندازه که ما و سایر مسئولان کشور از فقدان خانم مهسا امینی متأثر شدیم، دشمنان ریاکار و دروغگو و عوامل آنها متأثر نشدند که خوشحال هم شدند. آرزوی قلبی دشمنان ما این است که ده ها دختر و پسر مثل خانم مهسا امینی کشته و ده ها قیصریه سوخته شود تا آنها مقاصد شوم خود را پیاده کنند.

وی خطاب به جوانان متذکر شد: به سفارش امام خمینی(ره) که محبوب ترین رهبر انقلاب در دنیا بودند و می گفتند که به من خدمتگزار بگویید بهتر از این است که رهبر بگویید را از یاد نبرید که فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیب نبیند.

حسینی همچنین اظهار داشت: خط قرمز ما حفظ جان و مال مردم و امنیت جامعه است و تمام تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی در راستای مهار آشوب ها و بازدارندگی و مقابله با برهم زنندگان امنیت مردم است که البته ممکن است در این میان کسی هم ناخواسته آسیب دیده و یا فرد و گروهی کار اشتباه و خودسرانه انجام دهند.

این عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی بر همین اساس تصریح کرد: جمهوری اسلامی در برابر داعش های نوین که علیه مردم و نیروهای حافظ امنیت جنایت کرده و با افتخار جنایت خود را رسانه ای می کنند، با اقتدار برخورد خواهد کرد و آنها را در هر ناکجاآباد پنهان شوند مانند عبدالمالک ریگی از اوج آسمان به زیر خواهد کشید و به دست عدالت خواهد سپرد.

وی اضافه کرد: به نیروهای انتظامی و امنیتی متذکر می شوم در برخورد با آن دسته از جوانان معترض که از روی هیجان و احساسات، رفتار خارج از قانون و هنجار نشان می دهند، از دایره رحمت و رأفت خارج نشوند که انقلاب اسلامی ما به تبع دین اسلام، رحمت للعالمین است اگرچه شهادت مظلومانه حافظان امنیت نشان می دهد که این مدارا انجام می پذیرد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به رئیس سازمان صداوسیما تذکر می دهم که به رسانه ملی سروسامان بیشتری بدهد و شیوه خبر رسانی خود را به روز کرده، برنامه های بامحتوا و تأثیرگذار تهیه کرده و از تهیه سریال های بی محتوا و بدآموز خودداری شود. چرا باید در سریال های صداوسیما، پوشش اسلامی به خصوص چادر در نازل ترین سطح نشان داده شود و به طور غیرمستقیم تخریب شود. چرا انقدر پیام بازرگانی که بعضا ضدفرهنگی و متعلق به باندهای کنکور و آموزشگاه های کذایی است از رسانه ملی پخش می شود.

انتهای پیام

کد خبر 9677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =