کد خبر 9755
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

قالیباف در مراسم تشییع حجت‌الاسلام طباطبایی حضور یافت

قالیباف در مراسم تشییع حجت‌الاسلام طباطبایی حضور یافت

رئیس مجلس ضمن حضور در مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدجعفر طباطبایی در حرم مطهر امام رضا(ع)، درگذشت این استاد اخلاق را نیز تسلیت گفت.

به گزارش نمایندگان ما، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه ۱۹ آبان ماه در مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر طباطبایی در حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام حضور پیدا کرد.

حضور دکتر قالیباف در مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر طباطبایی

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر طباطبایی، استاد اخلاق و از علما و وعاظ برجسته شهر مشهد مقدس را تسلیت گفت.

حضور دکتر قالیباف در مراسم تشییع و تدفین مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر طباطبایی

متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسدُّهَا شَیْءٌ

ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سید جعفر طباطبایی استاد اخلاق و از علما و وعاظ برجسته شهر مشهد مقدس موجب تاسف و تالم گردید.

این روحانی فرهیخته و بزرگوار و خادم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علیهم السلام عمر پربرکت خویش را در راه ترویج و تبیین معارف اسلامی و شعائر اهل بیت علیهم السلام و گسترش امور فرهنگی و تبلیغی معطوف داشتند که به‌طور قطع حاصل خدمات ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت معظم و حوزه‌های محترم‌ علمیه شهر مشهد مقدس، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای آن عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

کد خبر 9755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =