کد خبر 9832
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

علیرضابیگی:

مشکلات اقتصادی می تواند زمینه ساز ناآرامی ها در کشور باشد

مشکلات اقتصادی می تواند زمینه ساز ناآرامی ها در کشور باشد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: درست است که اغتشاشات اخیر حاصل برنامه‌ریزی‌های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران بوده است، اما یک سری مشکلات سیاسی و حتی اقتصادی هم در درون کشور باعث تقویت این جریان شده است.

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما، در خصوص اغتشاشات و ناآرامی های اخیر گفت: درست است که اغتشاشات اخیر حاصل برنامه‌ریزی‌های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران بوده است، اما یک سری مشکلات سیاسی و حتی اقتصادی هم در درون کشور باعث تقویت این جریان شده است.

وی بیان کرد: مردم هر روز در اخبار مختلف آمار دزدی ها و چپاول از بیت المال را می بینند و می شنوند و روزی نیست که این اخبار به گوش مردم نرسد، وقتی مردم ببینند که اصلاحی در این موارد صورت نمی گیرد، به تدریج زمینه ایجاد اعتراضات، فراهم خواهد شد.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: وقتی در حوزه اقتصادی، حق انتخاب از مردم سلب میشود و آنها حتی برای خرید یک خودرو حق انتخاب نداشته باشند، این موضوع به تنهایی میتواند باعث ایجاد یک مسئله و اعتراض دربین مردم شود.

وی بیان کرد: برای مثال، وقتی مردم با هزینه های کلان، برای خودرو ثبت نام میکنند و در آخر فلان خودروسازی به جای مرسدس بنز، ۲ پراید به مردم تحویل می دهد، این یک ظلم آشکار است که مسائلی از این قبیل به مرور زمان زمینه ایجاد یک اعتراض را به وجود می آورند.

علیرضا بیگی در ادامه بیان کرد: درست است که ناآرامی‌های اخیر، از بیرون کشور و توسط دشمنان جمهوری اسلامی ایران سازماندهی شده است، اما برخی از مسائل درون کشور هم باعث می‌شود که به این جریانات دامن زده شود و باعث مشاهده چنین ناآرامی هایی در داخل کشور باشیم.

وی در آخر بیان کرد: دولت باید با کمک مردم، این مشکلات را برطرف کرده و نشان دهد که می توانیم با اراده ملی، زمینه آرامش را در کشور فراهم کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 9832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =