کد خبر 9888
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

همتی:

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص کنکور ترویج سرمایه داری و ظلم است

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص کنکور ترویج سرمایه داری و ظلم است

نماینده مردم شاهین دژ در مجلس گفت: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش معدل ظلم است و با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر و فرزند کسانی که به قدرت و پول دسترسی دارند، می توانند در بهترین دانشگاه ها درس بخوانند، این ترویج سرمایه داری و ظلم است.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه) و در تذکری شفاهی گفت: وزارت علوم به ویژه سازمان سنجش چرا داوطلبان کشور را تعیین تکلیف نمی کند؟ افرادی به علت ادعای تقلب دچار مشکل شده اند، اگر مستند قانونی دارید، عمل کنید. با احتمال و تصور نمی شود با آبروی مردم بازی کرد. این افراد را تعیین تکلیف و خانواده آنها را از این استرس خارج کنید.

وی ادامه داد: اگر به هر طریقی سوالات به بیرون درز کرده، مشکل مدیران است و به مردم ارتباطی ندارد، باید با مدیران متخلف برخورد شود.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس اضافه کرد: حقوق ۱۵ درصدی دولت طبق قانون باید به خزانه معین استان واریز و به شهرستان مربوطه داده شود، تا به این دقیقه هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته و ظاهراً جداول کاهش داده شده اند. شهر حوزه انتخابیه اینجانب دارای معدن طلا می باشد، با این اقدام شهرهای دارای معادن طلا دچار مشکل شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از کمیسیون اجتماعی درخواست دارم طرح بکارگیری و ساماندهی کارکنان دستگاه های اجرایی هر چه سریعتر مجدداً به مجلس بازگردانده شود. امروز ۲۷ نوع حقوق پرداخت می شود، حذف شرکت های واسطه واقعاً لازم است، برخی از شرکت ها حقوق را نصف پرداخت می کنند و بیمه ها را نیز واریز نمی کنند. بیش از یک میلیون نفر منتظر این طرح هستند.

همتی افزود: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد افزایش معدل ظلم است و با این مصوبه فرزند کارگر تا آخر کارگر و فرزند کسانی که به قدرت و پول دسترسی دارند، می توانند در بهترین دانشگاه ها درس بخوانند، این ترویج سرمایه داری و ظلم است. قرار نیست هر کس پول داشته باشد، در بهترین رشته ها تحصیل کند، رئیس جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را حل و فصل نماید تا مردم از این مشکل رهایی یابند.

انتهای پیام

کد خبر 9888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =