کد خبر 9895
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

یوسفی:

یک روز خرید و فروش مسکن برای مردم آرزو بود امروز رهن و اجاره

یک روز خرید و فروش مسکن برای مردم آرزو بود امروز رهن و اجاره

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به وضعیت بازار مسکن گفت یک روز خرید و فروش مسکن برای مردم آرزو بود امروز رهن و اجاره آن برای مردم آرزو شده است.

مجتبی یوسفی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با نمایندگان ما، با اشاره به وضعیت بازار مسکن در کشور گفت: یک روز مردم آرزوی خرید و فروش مسکن را در کشور داشتند اما وضعیت بازار مسکن امروز به گونه ای شده که رهن و اجاره مسکن برای مردم به آرزو تبدیل شده است.

وی افزود: ما در دولت سیزدهم شاهد جدیت شخص رئیس جمهور برای ساماندهی به وضعیت ساخت مسکن و ساماندهی بازار در این حوزه بودیم اما عدم همراهی سیستم بانکی با این حوزه کار را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس: با اشاره به استعفای وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: پیشنهاد بعدی برای این وزارتخانه هر کسی که می‌خواهد باشد باید بداند که دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد و باید با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد بازار مسکن را سامان دهد.

یوسفی خاطرنشان کرد: ما توصیه هایی را برای استفاده از افراد کارآمد در وزارت راه داشتیم اما این مشورت ها به درستی اجرایی نشد.

وی افزود: همه آقای رستم قاسمی را آدمی توانمند در حوزه نفت می دانستند اما به عنوان وزیر راه معرفی شد که البته در این وزارتخانه هم با تمام توان کار می کرد اما به هر حال بازار مسکن از وضعیت نامناسبی که در آن قرار گرفته بود نجات پیدا نکرد.

انتهای پیام

کد خبر 9895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =