کد خبر 9904
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

پیرهادی در پیامی به دنبال حادثه تروریستی در ایذه و اصفهان:

برون رفت از این وضعیت حتما و قطعا با همدلی، همراهی و انسجام ملی میسر و ممکن می شود

برون رفت از این وضعیت حتما و قطعا با همدلی، همراهی و انسجام ملی میسر و ممکن می شود

نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس گفت: این روزها بیش از گذشته باید در کنار هم ایستاد و به این نکته توجه داشت که فضای غبار آلود نه تنها فرصت شنیدن مطالبات اجتماعی را از جامعه سلب می کند بلکه گذران زندگی معمولی را نیز با چالش امنیتی مواجه می سازد.

به گزارش نمایندگان ما، محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن محکومیت عملیات تروریستی در ایذه و اصفهان، تاکید کرد:️ این روزها سهم مردم در برقراری امنیت و بازگرداندن کشور به روزهای آرامش، همپای مسئولان انتظامی و امنیتی است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

《دشمنان نظام اوج وقاحت‌شان را سه هفته پیش در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ نشان دادند و آشکار کردند در خصومت با ایران و ایرانی هیچ خط قرمزی ندارند.

آمران همان جنایت امروز بار دیگر دو اقدام تروریستی در ایذه و اصفهان عیان کردند، از برقراری آرامش در کشور نگرانند، به همین خاطر هم جنایات جدیدی را ضمیمه جنایت قبلی کردند، تا از غم جدید بلوای جدیدتری بسازند.

حتما برخورد سریع و قاطع با امران و عاملان این جنایات ضرورتی غیرقابل اغماض است، اما به تنهایی نقطه پایانی روزهای تلخ و غبارآلود اخیر نخواهد بود، برون رفت از این وضعیت حتما و قطعا با همدلی، همراهی و انسجام ملی میسر و ممکن می شود.

ناگفته پیداست که آنچه به عوامل دشمن برای پیاده کردن عملیات تروریستی در کشور جسارت و شهامت داده، فضایی است که در پس ناآرامی های هفته های اخیر ایجاد شده، فضای دو قطبی و تقابلی(در سیاست داخلی کشور) که دشمنان با تمام قوا بر آن می‌دمند و از فروکش کردنش به شدت هراسانند.

️این روزها سهم مردم در برقراری امنیت و بازگرداندن کشور به روزهای آرامش، همپای مسئولان انتظامی و امنیتی است. ما ملت ایران فارغ از هر عنوان، فارغ از هر قومیت و مذهب و تفکر سیاسی که داریم باید بیش از پیش در کنار هم بایستیم و به هم یادآوری کنیم که فضای غبار آلود، نه تنها فرصت شنیدن مطالبات اجتماعی را از جامعه سلب می‌کند و گام برداشتن به سمت اصلاحات احتمالی را به تاخیر می‌اندازد؛ بلکه  گذران زندگی معمولی را هم در کشور با چالش امنیتی مواجه خواهد کرد. چالشی که به نام مردم و بکام معارض و معاند خواهد بود و جز روبرو قرار دادن ملت و ایجاد دیوار و صف بندی میان مردم حاصلی نخواهند داشت.

ضمن عرض تسلیت حوادث تروریستی ایذه و اصفهان، به مردم و به خانواده‌هایی که عزیزانشان قربانی خباثت دشمنان شده‌اند از خداوند متعال برای شهدای این فاجعه مغفرت و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و کامل مسألت دارم.»

انتهای پیام

کد خبر 9904

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =