کد خبر 9919
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

نیکزاد در فرمانداری کوار:

دشمن بنا دارد کشور را تجزیه کند

دشمن بنا دارد کشور را تجزیه کند

نایب رئیس مجلس، گفت: دشمن بنا دارد کشور را تجزیه کند تا بتواند در ۲ ساعت مثل کشور کویت آن را تصرف کند.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه جمع بندی بررسی طرح ها و مصوبات شهرستان کوار که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه سفر ما به شهرستان کوار دخالت در امور اجرایی نیست بلکه اعتقاد داریم بودجه کشور درست توزیع نمی شود چرا که ۹۰ درصد بودجه در دست وزارتخانه ها و سازمان ها است لذا ما آمدیم تا بتوانیم در حد و توانمان گره ها را باز کنیم و قطعا این کار سرمایه اجتماعی دولت و مجلس را افزایش می دهد.

وی افزود: تعدادی از معاونین وزرا هم ما را همراهی کردند لذا از این عزیزان که در جلسه حضور دارند درخواست داریم مصوبات و مشکلات مطروحه را برطرف کنند، ناگفته نماند برای پیگیری این مصوبات جلساتی در مجلس برگزار می شود تا ببینیم سرنوشت این مصوبات به کجا رسیده است. اعتقاد دارم این سفرها باید نتیجه داشته باشند و به همین سبب پیگیر مصوبات جلسه می شوم.

نایب رئیس مجلس به اتفاقات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: اتفاقاتی که در کشور افتاده است ریشه دارد چرا که وقتی جمهوری اسلامی روی کار آمد و درخت انقلاب تازه کاشته شده بود با دستور امام رفراندوم برگزار شد و این کاری که امام رحمه الله (ع) انجام داد هیچ رهبری در دنیا انجام نمی داد لذا در این رفراندوم مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی دادند و به جمهوری دموکراتیک و امثالهم نه گفتند بنابراین دشمن از این موضوع کینه دارد.

وی اظهار  کرد: ما می دانیم عده ای کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته اند، اگرچه تعداد این ها اندک بوده اما امپراطوری رسانه ای در دستشان است بنابراین باید گفته شود دشمنان جنگ رسانه ای را به راه انداختند.

نیکزاد با اشاره به اعتراضات در کشور عنوان کرد: ما حتما باید صدای اعتراض را بشنویم اما این نکته را هم باید بگویم نیروی انتظامی مقتدر مظلوم واقع شده است.

نایب رئیس مجلس افزود: ما تعارف نداریم،  باید موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان را در کشور حل کرد و اگر این اتفاق صورت پذیرد، ۹۵ درصد مشکلات کشور حل می شود.

نیکزاد گفت: استکبار شرف انسانی ندارد و معتقدم در میز مذاکره باید قدرتمند باشیم شاید اگر در سال های گذشته سازش نمی شد شاهد این اتفاقات نبودیم بنابراین عزتمان باید حفظ شود و در همین راستا مجلس قانون اقدام راهبردی را به تصویب رساند تا پای میز مذاکره عزتمان محفوظ بماند.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: دشمن بنا دارد کشور را تجزیه کند تا بتوانند در ۲ ساعت مثل کشور کویت آن را تصرف کنند، البته معتقدم باید گفتمانی برای حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و مسکن شکل گیرد.

انتهای پیام

کد خبر 9919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =