کد خبر 9933
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

حاجی دلیگانی:

سلبریتی‌هایی که جو جامعه را به هم می‌زنند باید پاسخگوی عملکردشان باشند

سلبریتی‌هایی که جو جامعه را به هم می‌زنند باید پاسخگوی عملکردشان باشند

عضو هیات رئیس مجلس گفت: سلبریتی‌هایی که از بیگانه خوراک فکری می‌گیرند و با توئیت‌ها و پیام‌هایشان فضای جامعه را متشنج می‌کنند باید پاسخگوی عملکردشان باشند.

به گزارش نمایندگان ما، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن دسته از سلبریتی‌ها که با پیام‌ها و توئیت‌هایشان در فضای مجازی فضای جامعه را متشنج می‌کنند باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی افزود: این عده اگر سند و مدرکی برای ادعاهای خود دارند باید برای رسیدگی به قوه قضائیه ارائه کنند و با هدف ایجاد شفافیت و تنویر افکار عمومی مدارک و اسنادشان را در فضای مجازی منتشر کنند.

عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر این افراد سند و مدرکی برای ادعاهای خود ندارند قوه قضائیه باید به پرونده‌های آنها رسیدگی کند و برخورد لازم را با آنها داشته باشد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: متاسفانه این عده خوراک فکری خود را از بیگانگان می‌گیرند و همان‌هایی که هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده‌اند به این افراد خط می‌دهند.

وی افزود: این سلبریتی‌ها که با فضاسازی‌های خود به اغتشاشات دامن می‌زنند از کشورهایی خوراک فکری می‌گیرند که دست‌شان در جنایات مختلفی از جمله ۲۸ مرداد ۳۲ و اتفاقات دیگر به خون ملت ایران آغشته است.

انتهای پیام

کد خبر 9933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =