کد خبر 10013
۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

فلاحی:

دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تعلل کرده است

دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تعلل کرده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه از دولت انتظار داریم قانون رتبه‌بندی معلمان را در اسرع وقت اجرا کند، گفت: متأسفانه دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تعلل کرده است.

به گزارش نمایندگان ما، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: قانون رتبه‌بندی معلمان در روزهای پایانی سال گذشته به دولت ابلاغ شده، اما متأسفانه دولت در اجرای این قانون تعلل کرده است.

وی افزود: در جلسات مشترکی که با مسئولان دولتی و وزرات آموزش و پرورش داشته‌ایم، مراتب اعتراض و گله‌مندی خودمان را از سوی کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرده‌ایم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: یکی از مشکلات در زمینه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، تخصیص زمان نامناسب در راه‌اندازی سامانه و بارگذاری مدارک و سوابق و اطلاعات فرهنگیان و معلمان است که اقدامات غیرکارشناسی در این زمینه صورت گرفته است.

حسین‌فلاحی با تأکید بر اینکه انتظار نداریم بیش از این در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان تأخبر صورت گیرد، گفت: مجلس در مصوبه قانون رتبه‌بندی معلمان، اعتبارات و منابع اجرای این قانون را در نظر گرفته، بنابراین از این جهت مانعی در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان وجود ندارد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان به مرور زمان موجب بی‌اثر کردن مصوبه قانونی مجلس می‌شود و کام معلمان را تلخ خواهد کرد، بنابراین بهتر است این قانون در اسرع وقت اجرا شود.

 تصریح کرد: وقتی مجلس برای اجرای این قانون اعتباری را در بودجه سنواتی در نظر می‌گیرد و با تصویب یک قانون جامع دست دولت را نیز در اجرا باز می‌گذارد،   و این قانون شیرین برای معلمان تلخ شود.

منبع:آنا

انتهای پیام

کد خبر 10013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =