کد خبر 10115
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸

حیدری:

ان‌شاءالله مردم بتوانند از نعمت ساحل طولانی اروند استفاده کنند

ان‌شاءالله مردم بتوانند از نعمت ساحل طولانی اروند استفاده کنند

رییس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید هیاتی از این کمیسیون از مرز آبی اروند گفت: ان شاءالله با کمک شورای عالی امنیت ملی، کارگروه ویژه مرز شورای امنیت ملی و کمک کمیسیون امنیت و راهکار فنی و اجرایی بتوان ضمن رصد و کنترل مسائل مرزی، مردم از این نعمت بسیار خوب و ساحل طولانی اروند استفاده لازم داشته باشند.

به گزارش نمایندگان ما، شهریار حیدری رییس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به همراه نمایندگان آبادان اهواز و خرمشهر از ‌ فاو و اروند کنار و بخش هایی از این مرز بازدید داشت و در جریان مسائل و مشکلات منطقه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی جلسه ای با  دستگاه‌های مربوطه برای استفاده بهینه از اروند برگزار می‌کند، افزود: انتظار مردم بهره کافی از این شرایط جغرافیایی است چون طرف مقابل یعنی عراق تا صفر ساحل استفاده لازم می‌برد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی توضیح داد: از قدیم یکسری دژها باقی مانده و محدودیت نظامی نیز وجود دارد؛ ان شاءالله با کمک شورای عالی امنیت ملی، کارگروه ویژه مرز شورای امنیت ملی و کمک کمیسیون امنیت و راهکار فنی و اجرایی بتوان ضمن رصد و کنترل مسائل مرزی، مردم از این نعمت بسیار خوب و ساحل طولانی اروند استفاده لازم داشته باشند.

حیدری خاطرنشان کرد: درآمد مردم براساس گردشگری، نخلستان و دریاست پس ان شاءالله یکسری محدودیت‌ها با راهکار فنی برداشته شود و در آینده شاهد حضور بیشتر مردم و استفاده از منابع خدادادی باشیم.

وی در پایان گفت که این هیات از خرمشهر و شلمچه و سایر نقاط مرزی استان خوزستان بازدید خواهد داشت و سپس جلسه جمع بندی و تصمیم گیری در شورای تامین استان برگزار می شود.

انتهای پیام

کد خبر 10115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =