کد خبر 10129
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

حیدری در گفتگو با نمایندگان ما:

آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای/ غربی‌ها مذاکرات را متوقف کردند

آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای/ غربی‌ها مذاکرات را متوقف کردند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: غربی‌ها با ادامه تحریم ایران، عملا روند مذاکرات هسته‌ای را متوقف کرده‌اند.

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نمایندگان ما، درباره آخرین وضعیت مذاکرات هسته‌ای، گفت: غربی‌ها و به ویژه آمریکا تمایل و اشتیاق زیادی برای آغاز مذاکرات برجامی دارند اما مدام دنبال دریافت امتیاز هستند.

وی ادامه داد: آنان اخیراً ایران را به بهانه‌های حقوق بشری تحریم کردند که قطعا این تحریم‌ها در روابط ایران و غرب و مذاکرات تاثیر منفی می‌گذارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تحریم‌های مجدد غربی‌ها فلسفه مذاکرات را که رفع تحریم‌های ایران بود، زیر سوال برده است.

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: غربی‌ها اگر حسن نیت دارند، باید در عمل نشان دهند نه اینکه از یک طرف خواستار آغاز مذاکرات باشند و از سوی دیگر و در عمل ما را تحریم کنند.

وی اظهار داشت: این اقدامات منفی غربی‌ها و آمریکا باعث می‌شود که مذاکرات متوقف بماند و به جایی نرسد و الان هم غربی‌ها به بهانه موضوعات حقوق بشری و نسبت دادن اتهامات وامی به ایران، در عمل مذاکرات را متوقف کردند و باید ببینیم در آینده چه می‌شود و آیا آنان دست از این اقدامات و تحریم ایران برمی‌دارند یا می‌خواهند به این اقدامات خود که نتیجه‌ای جز به نتیجه نرسیدن برجام ندارد، ادامه دهند.

انتهای پیام

کد خبر 10129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =