کد خبر 10217
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

بشیری در نطق میان دستور:

تیم‌های ملی نباید گرفتار مسائل بی پایه و اساس شوند

تیم‌های ملی نباید گرفتار مسائل بی پایه و اساس شوند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس با بیان اینکه تیم ملی ایران با حرف و حدیث بسیار در مسابقات جام جهانی قطر حضور یافت، گفت: ضرورت دارد تا در آینده اصلاحات اساسی صورت گیرد و تیم‌های ملی کشور گرفتار مسائل بی پایه و اساس قرار نگیرند و با تکیه بر شجاعت و غیرت ایرانی در این تورنومنت‌ها شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار نمایندگان ما، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز(یکشنبه، ۱۳ آذر ماه) و در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز جهانی معلولان، گفت: امیدواریم مسئولان بتوانند به این قشر عزیز بیشتر خدمت کنند.

وی با اشاره به نشست‌های مشترک دولت و قوه قضاییه با مجلس، عنوان کرد: لازم است تمام موارد قابل پیگیری از سوی همه قوا پیگیری شود تا مردم از نتایج این جلسات، بهره بیشتری ببرند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس افزود: حضرت علی(ع) مسئولیت حاکمان را در ۴ محور اساسی، امنیت، رفاه، عدالت و تربیت بسیار مهم می‌داند که ضرورت دارد همه مسئولان دولت، مجلس و قوه قضاییه برای اعمال مطلوب توصیه‌های امام معصوم از حداکثر ظرفیت‌های کشور برای حاکم شدن آرامش، رونق اقتصاد، بهبود معیشت، مهار تورم، کاهش قیمت‌ کالاها، رسیدن آحاد مردم به حقوق حقه خود، توجه به امور فرهنگی و رسانه‌ای، تعلیم و تربیت و پرورش انسان‌های فرهیخته در دستور کار قرار گیرد.

بشیری تصریح کرد: مسئولان نباید بگذارند که عجوزه‌های خود فروخته و قلم به دستان مزدور با استفاده از تربیون های استکبار جهانی و هم پیمانان آن‌ها، مردم را مورد هجوم همه جانبه قرار دهند و بخواهند اهداف شوم اربابان خود را پیگیری کنند تا موجبات رنج، درد و عذاب مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به برگزاری جام جهانی  ۲۰۲۲ در قطر، گفت: تیم ملی کشورمان با حرف و حدیث‌های زیادی در این مسابقات شرکت کرد و متأسفانه نتایج ضعیفی کسب کرد. نکات قابل تأملی در خصوص حضور تیم ملی وجود دارد که باید وزیر ورزش و جوانان و سایر دستگاه‌های مسئول خصوصا مرکز پژوهش‌های مجلس، این مسابقات را آسیب شناسی کنند تا در آینده اصلاحات اساسی صورت گیرد و تیم‌های ملی کشور گرفتار مسائل بی پایه و اساس قرار نگیرند تا  با تکیه بر شجاعت و غیرت ایرانی در این تورنومنت‌ها شرکت کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس اضافه کرد: به مسئولان دولتی تأکید می‌کنم که برای انجام مصوبات سفر دولت به شهرستان پاکدشت به ویژه در خصوص کمربندی پاکدشت و رفع موانع، جهت صدور مجوزهای لازم برای تعاونی‌های مسکن علی الخصوص تعاونی مسکن مهر امیرالمونین کارگران و کوثر فرهنگیان اقدامات مقتضی با توجه به دستور رئیس جمهور محترم انجام دهند.

بشیری تأکید کرد: وزیر نیرو به همراه رئیس جمهور در سفر به رئیس جمهور از خط دوم انتقال آب تهران به پادشت برای کشاورزی بازدید کرد که در محضر رئیس جمهور متعهد شد این پروژه مهم تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد که لازم است توسط مسئولان عمران منطقه‌ای استان تهران با سرعت و جدیت امور این پروژه به خصوص برای توافق با معارضین این پروژه اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان در معیت رئیس جمهور از بیمارستان شریف آباد بازدید کرد، ضرورت دارد آنچه که رئیس جمهور تأکید کرد و سریعا این پروژه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

کد خبر 10217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =