کد خبر 14708
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

بشیری در تذکر شفاهی:

استکبار با منافقین کوردل و جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد کند

استکبار با منافقین کوردل و جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد کند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: امروز استکبار متوجه شد ملجأ و پناهگاه انسان‌های رذل و کثیفی شده است و امید است که این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد شود.

به گزارش خبرنگار نمایندگان، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) و در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت: منافقین کوردل انسان‌های بسیار جلاد و خشنی هستند که امروز استکبار متوجه شد ملجأ و پناهگاه انسان‌های رذل و کثیفی شده است که جای خوشحالی دارد و امید است که این رویه ادامه‌دار باشد و با این جرثومه‌های فساد شدیدتر برخورد شود.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از استاندار تهران و معاون ایشان به خاطر سفر به شهرستان پاکدشت و بازدید از پروژه‌های کمربندی و خط انتقال پساب شهری به شهرستان پاکدشت، بازدید از منطقه گردشگری گل و گیاه و پروژه خط انتقال آب، گلزار و گلخانه‌ها، نهضت ملی مسکن و پروژه‌های نیمه تمام، شرکت در جلسه مشترک شورای اداری و نشست با جمعی از اعضای تعاونی‌های مسکن که امیدوارم مسئولین مربوطه در رابطه با تحقق مصوبات جلسات با جدیت کارها را دنبال کنند و حضور ایشان در منزل شهید صمدیان نیز جای تقدیر دارد. جا دارد که مطالبات مردم شریف پاکدشت پیگیری و حل شود.

انتهای پیام

کد خبر 14708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =