کد خبر 7092
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

از گفت‌وگوی چهره به چهره با مرزنشینان تا دستورات لازم برای تامین زیرساخت‌های جاده‌ای در سفر نیکزاد به خراسان جنوبی

از گفت‌وگوی چهره به چهره با مرزنشینان تا دستورات لازم برای تامین زیرساخت‌های جاده‌ای در سفر نیکزاد به خراسان جنوبی

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از مسکن مهر شهر سربیشه بازدید و در خصوص اختصاص ۱۵۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مسکن مهر سربیشه دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش نمایندگان ما، علی نیکزاد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از مسکن مهر شهر سربیشه بازدید و در خصوص اختصاص ۱۵۰ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مسکن مهر سربیشه دستورات لازم را صادر کرد.  

 در این بازدید که امروز شنبه ۱۱ تیر صورت گرفت، درخواست شورای شهر و شهرداری سربیشه مبنی بر اختصاص اعتبار برای زیرسازی بافت جدید الحاقی به شهر سربیشه در طرح جدید مسکن مطرح شد و مقرر گشت بعد از برآورد هزینه‌های اولیه، اعتباراتی به این موضوع اختصاص یابد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی طی سفری یک روزه به خراسان جنوبی از بخش های مختلف شهرستان های سربیشه و نهبندان بازدید می‌کند.

در این سفر علیرضا عباس زاده معاون امور عمرانی استاندار و مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس حضور دارند.

همچنین در بازدید نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از درح، اختصاص ۳۵۰ تن قیر رایگان به بخش درح اختصاص یافت.

نیکزاد با حضور در مناطق مرزی شهر سربیشه و بازدید از شهر درح دستورات لازم را برای اختصاص ۳۵۰ تن قیر و یک دستگاه حمل زباله به شهر مرزی درح صادر کرد.  

لازم به ذکر است بازدید از شهر مرزی درح دیگر برنامه نایب رئیس مجلس بود که وی با حضور در گلزار شهدای شهر مرزی درح با مردم این شهر گفت وگوی چهره به چهره داشت و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار گرفت. تامین آب شرب و آب کشاورزی و همچنین انتفاع از امتیازات شهرهای مرزی از جمله خواسته های مردم شهر درح است.

وی درخصوص درخواست اهالی منطقه مبنی بر رفع مشکلات آب شرب درح، دستورات لازم مبنی بر اختصاص اعتبارات لازم تأمین آب شرب این منطقه را صادر کرد و گفت: این موضوع را حل کرده و اعتبار را از تهران می‌گیرم.  

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در خصوص تأمین اعتبار برای بند خاکی درح نیز گفت: سه میلیارد تومان برای بند خاکی درح به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام 

کد خبر 7092

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =