کد خبر 570
۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

نخعی:

حل مشکلات راه‌های روستایی، از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه

حل مشکلات راه‌های روستایی، از جمله برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه

سخنگوی کمیسیون انرِژی مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون متبوعش، گفت: حل مشکلات راه‌های روستایی، اصلی و مواصلاتی، ضرورت توسعه خطوط ریلی و هوایی و رفع تبعیض در اختصاص اعتبارات از جمله مطالبات اعضای کمیسیون انرژی در این نشست بود.

به گزارش نمایندگان‌ما، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرِژی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون انرژی با حضور رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به بررسی برنامه های وی پرداختند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی افزود: حل مشکلات راه‌های روستایی و اصلی، رفع مسائل بنادر، ضرورت توسعه خطوط ریلی و هوایی، رفع تبعیض در اختصاص اعتبارات و امکانات و رسیدگی به مناطق محروم و توجه به راه آهن شرق کشور و اتصال چابهار به مشهد به عنوان پروژه مهم ملی از جمله مواردی بود که اعضای کمیسیون بر آن تاکید کردند. 

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی بر تامین مالی پروژه ها از روش های ابتکاری تاکید کرد، ادامه داد: آقای قاسمی توضیحات مناسب، برنامه منسجم و دقیقی را با توجه به تجربیات قبلی که در قرارگاه خاتم الانبیا و وزارت نفت داشت، به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی یکی از وزرای انقلابی و جهادی معرفی شده است، تصریح کرد: ساخت ۴ میلیون مسکن در طول ۴ سال آینده جز اهداف و برنامه‌های رئیس جمهور است بنابراین رسالت سنگینی برای تحقق این هدف بر دوش وزیر راه و شهرسازی است. برنامه های ایشان مورد استقبال اعضای کمیسیون انرژی مجلس قرار گرفت.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 570

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =