کد خبر 569
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

اردکانی:

منابع اقتصادی جدیدی را برای ارز آوری در نظر داریم

منابع اقتصادی جدیدی را برای ارز آوری در نظر داریم

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست این فراکسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه‌های خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش نمایندگان ما، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، از حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست این فراکسیون خبر داد و گفت: عزت‌الله ضرغامی در جلسه این فراکسیون حضور یافت و در خصوص برنامه‌ها و رویکردهای خود مطالبی را مطرح و به سوالات نمایندگان پاسخ داد. 

نماینده مردم اردکان در مجلس تاکید کرد: توجه به حوزه گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمدی برای کشور می‌تواند به خروج ایران از بحث تک محصولی نفت بسیار کمک کننده باشد. منابع حاصل از توسعه گردشگری در آینده کشور بسیار تاثیرگذار بوده و باید جزو یکی از مسایل مهم در دولت سیزدهم قرار بگیرد.

دشتی‌اردکانی تصریح کرد: کشورهای منطقه و همسایه ما در بحث گردشگری بسیار موفق عمل کرده‌اند و براین اساس با توجه به جذابیت‌های گردشگری چهار فصل و اماکن مذهبی و تاریخی ما نیز باید از این پتاسیل به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ضرغامی نیز در جلسه با فراکسیون گردشگری مجلس بر همکاری این وزارتخانه با مجلس نخبگان، بخش خصوصی و کارشناسان مربوطه برای حفظ آثار فرهنگی به عنوان یک هویت ایرانی، بخش صنایع دستی و خصوصا گردشگری تاکید و اعلام کرد، این وزارتخانه در آینده یکی از وزارتخانه‌های مهم خواهد شد. 

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس بیان کرد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با توجه به اینکه مدیری توسعه‌گرا، کارآمد و تحول‌گراست، امیدواریم بتواند با استفاده از نیروهای جوان در کنار رهنمودهای متخصصان و خبرگان این حوزه فرهنگی کشور جایگاه این وزارتخانه را ارتقاء و گفتمان فرهنگی و اقتصادی جدیدی را در کشور ایجاد کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام

کد خبر 569

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =